beantwoord

Wanneer komt het nieuwe Spoor magazine?

Graag zou ik willen weten wanneer het nieuwe Spoor weer komt? Normaal kwam t het Spoor altijd 5 keer per jaar. Maar nu in mei is er geen nieuw blad gekomen.
icon

Beste antwoord door Iris NS 12 May 2019, 18:24

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
De aanbiedingen in Spoor liepen tot 30-4-19 dus je zou verwachten dat er al een nieuwe Spoor zou zijn. Ik heb echter ook nog geen nieuwe.
Hoi smurfin en MoDe,

Ik begrijp de redenering. I.v.m. de Treinpakkers die er ook tussendoor zijn gekomen, zit er wat meer tijd tussen. De nieuwe editie van Spoor zal rond 7 juni op de deurmat vallen 🙂.
Reputatie 7
Badge +4
,,,,
Veel controle is er inderdaad niet meer. Een service rondje en dan houdt het op.
Hoi smurfin en MoDe,

Ik begrijp de redenering. I.v.m. de Treinpakkers die er ook tussendoor zijn gekomen, zit er wat meer tijd tussen. De nieuwe editie van Spoor zal rond 7 juni op de deurmat vallen 🙂.
Een beetje vreemd, want de Treinpakkers zijn er elkaar.
Reputatie 7
Badge +3
Hoi smurfin en MoDe,

En hoe worden de vaste klanten geïnformeerd hierover? Blijven acties ook nog langer geldig?
Badge +3
Als ik naar diverse acties uit SPOOR 1 ga, dan zie ik inderdaad dat die verlengd zijn van 30 april tot 7 juni.

Bijv. ns.nl/meereisretourspoor1 (naar Delft of Amsterdam).
Reputatie 2

Helaas heb ik de vorige Spoor niet ontvangen, geen probleem want na 1 telefoontje kreeg ik hem alsnog.

Wel zou ik graag willen weten wat de verschijningsdata zijn zodat ik het een beetje in de gaten kan houden. Je wilt geen acties missen toch?

Zijn de verschijningsdata bekend (staan ze ergens online)?

Reputatie 6
Badge +1

Hiervoor geldt dat rare nieuw-woord JaNee. In principe kwam het elk kwartaal/jaargetijde uit (rond begin van die maand-dus 3/6/9/12, maar er is blijkbaar sinds afgelopen zomer niets meer gedrukt en verstuurd. Misschien is dat Zweedse meisje verantwoordelijk voor en aangegrepen als vermindering van veel overbodig papier versturen, misschien is er een nieuwe reclameopperhoofd met hele andere opvattingen en inzetten op alles enkel online-wie het weet mag het zeggen.

Mogelijk hebben ze zelfs, wie weet, lering getrokken uit de vele opmerkingen dat het enkel inetressant was voor koppeltjes, doordat vrijwel alles 1+1 gratis was (BOGOF in vaktaal: buy one, get one free). Of wie weet-hebben al die instellingen of bedrijven bemerkt dat het ze geen extra klanten opleverde, maar enkel trouwe klanten die nu dubbel wilden voor de oude prijs. Of was het gewoon-dat hadden we al zo lang, nou mot alles anders-net als met dat VDU in de middagsspits.

Als je op voodeeltjes uit bent voor dat daggie uit met keuzedagen: er zijn werkelijk 10tallen sites met allerlei kortingen.

Reageer