beantwoord

Wanneer krijg je het magazine spoor?

• 6 februari 2017
  • 4 reacties
  • 822 Bekeken

Via mijn werkgever heb ik een ns abonnement. In het verleden kreeg daardoor altijd het magazine spoor. Ik dacht dat dit ook bij het huidige ns vrij en businesskaart zou zijn. Ik ontvang in ieder geval niets.
Dus de vraag is wanneer krijg dat blad?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 9 februari 2017, 14:44

Update: Inmiddels heb ik met AdeGraaf in een privéconversatie ervoor gezorgd dat hij het blad SPOOR voortaan zal ontvangen, tevens heb ik hem de laatste versie opgestuurd. De reden dat zijn persoonlijke instellingen zo waren ingesteld, dat hij liever geen aanbiedingen per post wilde ontvangen was mij niet duidelijk. Gelukkig is dit in een handomdraai aan te passen.
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi AdeGraaf en welkom op het forum,

Bij een zakelijke kaart krijg je alleen bij bepaalde abonnementen het blad Spoor. Welk abonnement heb je bij je NS Business Card?

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar Acties en uitjes, zodat je topic beter te vinden is.
Mijn abonnement is "Altijd Vrij" bij zakelijk "Trein Vrij" genoemd. Ik noemde het in de vraag NS Vrij sorry.
Ik ging er vanuit dat je net als bij particulier ook bij zakelijk het blad SPOOR zou krijgen.
Reputatie 7
Dat is inderdaad het geval, vreemd dat je deze niet krijgt. Zou je mij misschien een privébericht kunnen sturen met jouw volledige naam, adres en geboortedatum? Dan ga ik voor je kijken wat ik voor je kan doen. Je stuurt een privébericht door op mijn naam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.
Reputatie 7
Update: Inmiddels heb ik met AdeGraaf in een privéconversatie ervoor gezorgd dat hij het blad SPOOR voortaan zal ontvangen, tevens heb ik hem de laatste versie opgestuurd. De reden dat zijn persoonlijke instellingen zo waren ingesteld, dat hij liever geen aanbiedingen per post wilde ontvangen was mij niet duidelijk. Gelukkig is dit in een handomdraai aan te passen.

Reageer