beantwoord

Wat doe ik als ik op mijn online bestelde dagkaart de verkeerde reisdatum ingevuld is?

  • 14 juni 2014
  • 3 reacties
  • 400 Bekeken

Ik heb een dagkaart (met couponkorting) online gekocht. Ik heb niet gezien dat de kaart geldig is na 9u vanaf maandag t/m vrijdag. Ik wil het gebruiken op een zaterdag ipv woensdag. Kan ik nog de datum laten veranderen? of anders wel reizen vóór 9u op woensdag en het waardeverschil gewoon betalen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 14 juni 2014, 11:33

Ik heb een dagkaart (met couponkorting) online gekocht. Ik heb niet gezien dat de kaart geldig is na 9u vanaf maandag t/m vrijdag. Ik wil het gebruiken op een zaterdag ipv woensdag. Kan ik nog de datum laten veranderen? of anders wel reizen vóór 9u op woensdag en het waardeverschil gewoon betalen?

Uit uw bericht begrijp ik dat het hier gaat over een E-ticket, wat u zelf heeft uitgeprint.
Als de bestelling eenmaal is afgerond zijn verder geen wijzigingen meer mogelijk.
En zoals u in de voorwaarden gelezen zult hebben is ook geen restitutie mogelijk.

Als u voor 09:00 vertrekt zou u een los kaartje kunnen kopen vanaf uw vertrekstation tot het eerste station waar de trein na 09:00 arriveert. Omdat dan inmiddels de tijdgrens van 09:00 uur is gepasseerd is vanaf dat station vanzelf uw dagkaart geldig.

Als u uw reis in de Reisplanner invoert kunt u daar zien wat het eerste station na 09:00 is.

Bekijk origineel

3 reacties

Ik heb een dagkaart (met couponkorting) online gekocht. Ik heb niet gezien dat de kaart geldig is na 9u vanaf maandag t/m vrijdag. Ik wil het gebruiken op een zaterdag ipv woensdag. Kan ik nog de datum laten veranderen? of anders wel reizen vóór 9u op woensdag en het waardeverschil gewoon betalen?

Uit uw bericht begrijp ik dat het hier gaat over een E-ticket, wat u zelf heeft uitgeprint.
Als de bestelling eenmaal is afgerond zijn verder geen wijzigingen meer mogelijk.
En zoals u in de voorwaarden gelezen zult hebben is ook geen restitutie mogelijk.

Als u voor 09:00 vertrekt zou u een los kaartje kunnen kopen vanaf uw vertrekstation tot het eerste station waar de trein na 09:00 arriveert. Omdat dan inmiddels de tijdgrens van 09:00 uur is gepasseerd is vanaf dat station vanzelf uw dagkaart geldig.

Als u uw reis in de Reisplanner invoert kunt u daar zien wat het eerste station na 09:00 is.

Badge
Klopt wat Geus aangeeft. Restitutie en/of datum wijzigen is helaas niet mogelijk. Maar als je een los treinkaartje koopt tot 09.00 uur en na 09.00 met het E-ticket reist dan is dit toegestaan.
Bedankt voor de heldere antwoorden!

Reageer