beantwoord

Weg-is-weg weken - Meereisretour €9,95 2023

  • 26 July 2023
  • 80 reacties
  • 6414 Bekeken

Goedemiddag,

 

Volgens onderstaande mail zou ik een dagretour voor 10 euro kunnen kopen.

Maar als ik op de link klik kom ik op de algemene pagina van weg-is-weg, zonder dat deze aanbieding er bij staat.

Kunt u mij de juiste link toesturen?

 

Vriendelijke groet,

Engbert van ‘t Hul

icon

Beste antwoord door Momo 26 July 2023, 16:28

Bekijk origineel

80 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Wegisweg.ns.nl

Overigens kun je deze alleen bestellen met NS abonnement.

Reputatie 7
Badge +3

Heeft u een actief abonement, niet zijnde een zakelijk abonnement of Studentenreisproduct? Zo ja, ben u aangemeld met het emailadres wat hoort bij uw abonnement?

Om aan bovenstaande toe te voegen, daar is inderdaad een persoonlijke actiecode voor nodig.

Reputatie 7
Badge +3

En die actiecode kun je alleen aanvragen vanaf de algemene pagina wanneer je een abonnement hebt. Is er geen abonnement gekoppeld aan het e-mailadres waarmee je aangemeld bent, dan staat de aanbieding voor de Meereisretour er niet tussen. Maar dan vind ik het wel krom dat iemand wel een mail krijgt met een button om een dergelijke Meereisretour te bestellen.

Ik vermoed dat er nog niet is ingelogd. Anders zou het inderdaad best krom zijn (of motiverend toch een abonnement aan te schaffen?).

Reputatie 7
Badge +1

En die actiecode kun je alleen aanvragen vanaf de algemene pagina wanneer je een abonnement hebt. Is er geen abonnement gekoppeld aan het e-mailadres waarmee je aangemeld bent, dan staat de aanbieding voor de Meereisretour er niet tussen. Maar dan vind ik het wel krom dat iemand wel een mail krijgt met een button om een dergelijke Meereisretour te bestellen.

We hebben hier op dit forum inmiddels heel veel acties van NS voorbij zien komen. Bij geen één was de uitwerking volgens mij vlekkeloos. Dus ik ben met je eens dat het krom is dat iemand wel zo'n mail krijgt, maar het verbaast mij helaas absoluut niet.

Dank voor alle reacties.

Inderdaad heb ik een actief NS-abonnement en ben ik onder datzelfde account ingelogd.

Reputatie 6

Ik heb ook een abonnement en geen meereisretour in de weg is weg weken .

Het is me nu wel gelukt.

Kies in jouw internetbrowser voor de InPrivate-modus (Edge) of de Incognito-modus (Chrome).

Ga dan naar wegisweg.ns.nl en log daar opnieuw in.

Bij mij stond het tegeltje met de aanbieding voor een meereisretour t.w.v. €9,95 er wel bij.

Reputatie 6

En voor Apple gebruikers? 

Badge +3

En voor Apple gebruikers? 

Hetzelfde vermoed ik https://support.apple.com/nl-nl/guide/safari/ibrw1069/mac

Reputatie 6

Ik heb een iPad ga het zo eens proberen….

Reputatie 5

Wat ik ook doe, ingelogd of niet, klikkend op de link en de e-mail “1e klas voor € 1”, “meereisretour, ik krijg alleen maar dit:

 

Reputatie 7
Badge +3

Wat ik ook doe, ingelogd of niet, klikkend op de link en de e-mail “1e klas voor € 1”, “meereisretour, ik krijg alleen maar dit:

 

Heb je een abonnement? De upgrade is alleen geldig in combinatie met abonnement. Je moet je eerst aanmelden voor de wegiswegweken, dat al gedaan? Tip aanmelden kan door bijv. Op de koffieaanbieding te klikken.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je een abonnement? De upgrade is alleen geldig in combinatie met abonnement. Je moet je eerst aanmelden voor de wegiswegweken, dat al gedaan? Tip aanmelden kan door bijv. Op de koffieaanbieding te klikken.

Als iemand geen abonnement heeft (ook geen Flex Basis) is de aanbieding niet eens te zien, ook niet als je aangemeld bent. Je moet je wel aanmelden met het e-mailadres dat hoort bij je MijnNS account met dat abonnement. Misschien een kwestie van een vast aantal aanbiedingen (per week?) en is het is nu op. 

Reputatie 7
Badge +3

Heb je een abonnement? De upgrade is alleen geldig in combinatie met abonnement. Je moet je eerst aanmelden voor de wegiswegweken, dat al gedaan? Tip aanmelden kan door bijv. Op de koffieaanbieding te klikken.

Als iemand geen abonnement heeft (ook geen Flex Basis) is de aanbieding niet eens te zien, ook niet als je aangemeld bent. Je moet je wel aanmelden met het e-mailadres dat hoort bij je MijnNS account met dat abonnement. Misschien een kwestie van een vast aantal aanbiedingen (per week?) en is het is nu op. 

Ik heb vandaag een email ontvangen met die aanbieding er in. Als ik klik op de link dan krijg ik de aanbieding en bij doorklikken gewoon een code (al is dat dezelfde die ik gisteren verzilverd heb). Het kan zijn dat die mail ook naar niet-abonnementhouders is gestuurd of dat @henkputs nog niet aangemeld is. Toen mijn medereiziger nog niet aangemeld was, kreeg deze dezelfde melding als Henk maar bij aanmelden met mijnNS gegevens kon de code verkregen worden.

Reputatie 5

Op 17 juli heb ik me na uitnodiging als abonnementhouder aangemeld. Op 24 juli kwam bericht dat de w=w weken zijn begonnen met een link naar een meereisretour. Leverde me meteen "jammer" op.
Vandaag, 3 augustus 11:41 kreeg ik een e-mail met een link naar een 1e klas upgrade voor €1. Ik zat net achter de compu en keek meteen: "jammer!” las ik. Doet me denken aan een eerdere NS-actie, waarbij je bij klikken op actievakjes alleen maar teleurstellingen voorgeschoteld kreeg.

Eerste klas heb ik niet nodig, ga met mijn eersteklaskaart in de actieperiode liever lekker rustig in de tweede klas zitten, maar van het meereisretour is het wel jammer. Ik meen ergens een directe link naar de bewuste bestelpagina te hebben gezien.

Reputatie 7
Badge +3

Heb je een abonnement? De upgrade is alleen geldig in combinatie met abonnement. Je moet je eerst aanmelden voor de wegiswegweken, dat al gedaan? Tip aanmelden kan door bijv. Op de koffieaanbieding te klikken.

Als iemand geen abonnement heeft (ook geen Flex Basis) is de aanbieding niet eens te zien, ook niet als je aangemeld bent. Je moet je wel aanmelden met het e-mailadres dat hoort bij je MijnNS account met dat abonnement. Misschien een kwestie van een vast aantal aanbiedingen (per week?) en is het is nu op. 

Ik heb vandaag een email ontvangen met die aanbieding er in. Als ik klik op de link dan krijg ik de aanbieding en bij doorklikken gewoon een code (al is dat dezelfde die ik gisteren verzilverd heb). Het kan zijn dat die mail ook naar niet-abonnementhouders is gestuurd of dat @henkputs nog niet aangemeld is. Toen mijn medereiziger nog niet aangemeld was, kreeg deze dezelfde melding als Henk maar bij aanmelden met mijnNS gegevens kon de code verkregen worden.

Ik heb mij in de ene browser aangemeld met het e-mailadres van mijn MijnNS account met nu Flex Basis, daarin zie ik de aanbiedingen voor de Meereisretour en 1e klas upgrade en kon daar ook de code aanvragen. Ik kreeg niet de “Jammer” melding. Code voor Meereisretour vorige week aangevraagd, die voor de 1e klas upgrade na lezen van de melding van Henkputs

In een andere browser heb ik mij als test aangemeld met een ander e-mailadres, waaraan geen abonnement of MijnNS account is gekoppeld, en daar zie ik deze 2 aanbiedingen die alleen voor abonnementhouders zijn niet, De aanbiedingen zag ik ook niet op het moment dat ik nog niet aangemeld was. 

Reputatie 7
Badge +3

Eerste klas heb ik niet nodig, ga met mijn eersteklaskaart in de actieperiode liever lekker rustig in de tweede klas zitten, maar van het meereisretour is het wel jammer. Ik meen ergens een directe link naar de bewuste bestelpagina te hebben gezien.

Gebruik gewoon deze https://www.ns.nl/uitgelicht/acties/meereisretour.html  Geen actiecode nodig, je kunt er meerdere bestellen en indien je wilt kun je deze ook gebruiken op de dagen van de Dutch Grand Prix. Te gebruiken t/m 1 september.

 

Goedemorgen,

ik mag 3 personen met een meereisretour meenemen. Heb ik dan ook 3 codes nodig?

Reputatie 3

Goedemorgen,

ik mag 3 personen met een meereisretour meenemen. Heb ik dan ook 3 codes nodig?

Iedere medereiziger heeft een meereisretour nodig. U kunt ook de link van @Momo hierboven gebruiken.

Goedemorgen,

ik mag 3 personen met een meereisretour meenemen. Heb ik dan ook 3 codes nodig?

Iedere medereiziger heeft een meereisretour nodig. U kunt ook de link van @Momo hierboven gebruiken.

Lekker duidelijk. Ik wil weten of ik 3 CODES nodig heb. Dat iedere reiziger een eigen ticket moet hebben is normaal.

Ik zal de vraag anders stellen: kan ik met 1 code 3 tickets bestellen?

 

Reputatie 3

Goedemorgen,

ik mag 3 personen met een meereisretour meenemen. Heb ik dan ook 3 codes nodig?

Iedere medereiziger heeft een meereisretour nodig. U kunt ook de link van @Momo hierboven gebruiken.

Lekker duidelijk. Ik wil weten of ik 3 CODES nodig heb. Dat iedere reiziger een eigen ticket moet hebben is normaal.

Ik zal de vraag anders stellen: kan ik met 1 code 3 tickets bestellen?

 

Excuses, ik had het verkeerd gelezen. Dit weet ik niet zeker - ik dacht zelf dat de code goed was voor één ticket maar ik kan mijn code volgens mij herbruiken. Wellicht dat iemand anders uit de community hier een eenduidig antwoord op heeft.

Reputatie 7
Badge +3

Goedemorgen,

ik mag 3 personen met een meereisretour meenemen. Heb ik dan ook 3 codes nodig?

Iedere medereiziger heeft een meereisretour nodig. U kunt ook de link van @Momo hierboven gebruiken.

Lekker duidelijk. Ik wil weten of ik 3 CODES nodig heb. Dat iedere reiziger een eigen ticket moet hebben is normaal.

Ik zal de vraag anders stellen: kan ik met 1 code 3 tickets bestellen?

 

Neen, je kunt niet met 1 code 3 meereistickets bestellen. Je kunt ook maar 1 code per abonnementhouder aanvragen.

Reputatie 7
Badge +3

Goedemorgen,

ik mag 3 personen met een meereisretour meenemen. Heb ik dan ook 3 codes nodig?

Iedere medereiziger heeft een meereisretour nodig. U kunt ook de link van @Momo hierboven gebruiken.

Lekker duidelijk. Ik wil weten of ik 3 CODES nodig heb. Dat iedere reiziger een eigen ticket moet hebben is normaal.

Ik zal de vraag anders stellen: kan ik met 1 code 3 tickets bestellen?

 

Wanneer u de Meereisretour uit de Weg = Weg weken gebruikt heeft u voor 3 Meereisretours ook 3 codes nodig, met 1 code kunt u slechts 1 ticket bestellen. Iedere abonnementhouder krijgt slechts 1 code. Mocht het zijn dat u andere mensen kent die ook een abonnement hebben en dus een code kunnen aanvragen maar zelf geen gebruik willen maken van deze Meereisretour, zouden zij hun code aan u kunnen geven zodat u dan 3 codes heeft en daarmee 3 Meereisretour kunnen bestellen. Of u gebruikt de door mij eerder gegeven link voor een andere Meereisretouractie waarvoor geen code nodig is.

Reageer