beantwoord

Welke browser moet ik installeren om de jongeren dagkaart te kopen?

  • 29 August 2021
  • 4 reacties
  • 107 Bekeken

Ik ben 16 en mag nog een jongeren dagkaart, maar toen ik de ticket wou kopen zei de app dat ik geen browser geïnstalleerd heb. Ik heb gewoon Chrome, Google, Samsung internet geïnstalleerd en volledig up-to-date. Alhoewel ik nog geen jongeren dagkaart kan kopen.

icon

Beste antwoord door mrfreeze 29 August 2021, 12:22

Schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn:

 

Dit is een bekende bug, voornamelijk met Android telefoons? Uiteraard zijn die allemaal standaard wel voorzien van een browser, en als je Google Chrome installeert zou het in principe moeten werken.

Je kunt het ook via https://www.ns.nl/producten/s/jongerendagkaart bestellen.

Bekijk origineel

4 reacties

Hallo Maiyuki, welkom op de NS Community. 

 

Wat gek dat je deze melding krijgt! Ik heb zelf even gekeken (op een Samsung telefoon) en tot aan de iDEAL betaling is alles gewoon in de app. Gaat het fout als je de betaling wil doen, of al eerder? 

Reputatie 7
Badge +3

Schijnt een vaker voorkomend probleem te zijn:

 

Dit is een bekende bug, voornamelijk met Android telefoons? Uiteraard zijn die allemaal standaard wel voorzien van een browser, en als je Google Chrome installeert zou het in principe moeten werken.

Je kunt het ook via https://www.ns.nl/producten/s/jongerendagkaart bestellen.

Ah, dat wist ik niet. Dankjewel! Ik zal er nog een melding van maken. 

Badge +3

Is opgelost (zodra je de NS app updatet of opnieuw installeert).

Reageer