Welke stad is leuk om heen te reizen? | NS Community

Welke stad is leuk om heen te reizen?

  • 22 April 2016
  • 20 reacties
  • 12700 Bekeken

Reputatie 2
Goedenavond,
ik heb een dagkaartje van de AH en op 1 mei wil ik met een vriend van me naar een stad in Nederland reizen. Welke stad en hoe ver het is maakt niet uit. Wie weet een leuke stad om heen te gaan het liefst buiten Noord-Holland aangezien ik daar woon.

En nog even een vraag, weet iemand of er een site/app bestaat die een stad voor je kiest door bijvoorbeeld aan een rad te draaien etc.?

Groetjes, Ruud

20 reacties

Ik stem voor..... Groningen! Maar laat je vooral niet alleen door mij leiden 😉
's-Hertogenbosch, Utrecht, Maastricht zijn ook leuke steden 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Wat Groningen betreft: Ik heb er de vijf beste jaren van mijn leven ook doorgebracht. Er zijn maar drie echte steden in Nederland: Amsterdam, Groningen en Maastricht - al heeft Nijmegen ook een goede sfeer.


Groningen dus en bovendien haal je je kaart er dan wel uit, dus nait soez'n.
Die app, 'iemand een rad voor de ogen draaien', geen idee of die bestaat. :)

Wat wil je gaan doen? Ben je kreupel, fit, allergisch,... Of zoek je iets cultureels?

Maar als je echt random wil reizen, gewoon zelf een grabbelton maken.
Het is maar wat je zoekt in een stad ... Dordrecht, Delft, Leiden, Zwolle, Zutphen, er zijn zelfs mensen die voor hun plezier naar Sneek gaan.
Reputatie 7
Badge +4
In de Sneekweek zijn dat er zelfs flink wat. Maar de drank van de Friezen is niet voor de poes.
Dordrecht. Des te..
Reputatie 2
hahaha heel erg bedankt allemaal, misschien dat het wel Groningen word, ben er nog nooit geweest dus lijkt me leuk 🙂.
hahaha heel erg bedankt allemaal, misschien dat het wel Groningen word, ben er nog nooit geweest dus lijkt me leuk 🙂.

Stuur me vooral even een privébericht dan! Ik heb wel een paar leuke tips voor je.
Nou Dordrecht is ook wel de moeite waard hoor :8 het is maar wat je zoekt. 🙂
Den Bosch, daar is dit jaar een hoop te doen i.v.m. het Jeroen Bosch jaar.
Reputatie 6
Badge +1
Roermond en Maastricht zijn leuk om heen te gaan :-)
Maar Groningen is ook een goede tip hoor!
Reputatie 7
Badge
Het is inderdaad maar net wat je zoekt. Zo is Vlissingen bij mooi weer ook een prima bestemming. Of net over de grens: Aken, Antwerpen, Luik. In NL zijn veel leuke plekken om naar toe te gaan.
Reputatie 7
Badge +4
Als u de AH Dagkaart combineert met een Euregioticket in het weekend kunt u in het ruime grensgebied van Zuid-Limburg in België en Duitslands voor 18,50 euro per dag met twee man reizen in trein en bus. U kunt dan nog kinderen meenemen ook.
Maastricht Luik en Aken kunnen dan op één dag worden bezocht De grenzen zijn ongeveer Heimbach, Monschau, Spa, Luik en Hasselt.

Mooi drielandendagje zo.

https://www.ns.nl/producten/web/WFS/ns-website-Site/nl_NL/-/EUR/ViewProduct-Start?SKU=euregio&CategoryName=&TempLocale=nl_NL
Zwolle, Groningen, Maastricht, Utrecht etc... Gewoon alle leuke steden loten op www.naamloten.nl 🙂
Reputatie 2
Ben uiteindelijk vandaag naar Groningen gegaan, was super leuk! Helaas kan ik om m'n mobiel geen foto's plaatsen maar het was een geweldige stad!
Wat een verrassing 😉 LOL
Reputatie 7
Badge +4
Nait soez'n.
Groepsretour Enkhuizen i.c.m een museumjaarkaart kan ook leuk zijn. Hoorn, Medemblik, Enkhuizen.
http://www.stoomtram.nl/nl/tarieven-2016 🙂
Reputatie 7
Badge +4
Er komen ook aanbiedingen voorbij voor 11,50. En een museumjaarkaart zou bij WeekendVrij inbegrepen moeten zijn 😉

Reageer