beantwoord

welkom terug in de trein datumreserveren

• 27 August 2021
  • 4 reacties
  • 158 Bekeken

Ik heb een kaart gekregen waarin ik meereiskorting/upgrade/koffie kan aanvragen.

ik wil deze op vrijdag 3 sept gebruiken maar dit lukt me niet om deze te reserveren?

datum staat als niet mogelijk?

kunt u mij helpen aub

hartelijk dank. Ik zou hier echt mee geholpen zijn om er op 3 sept wel genruik van te kunnen maken

icon

Beste antwoord door Tamzin 28 August 2021, 06:40

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +3

3, 4 en 5 september zijn deze aanbiedingen niet te gebruiken vanwege de F1 in Zandvoort. U zult een andere dag moeten kiezen.

Reputatie 6

Als ik zo het verhaal van TS lees dan staat er alleen niet mogelijk, zou m.i. klantvriendelijk zijn als er bij stond waarom e.e.a. niet mogelijk is.

Goedemorgen anarosa, welkom op de NS Community. 

Dit komt inderdaad door de F1 in Zandvoort. De waarom staat er niet, maar in de voorwaarden staat aangegeven dat de aanbieding dan niet geldig is.

Reputatie 7
Badge +4

Het staat in de voorwaarden en dat is heel mooi. Omdat mensen die vaak niet lezen helaas, zou het wel goed zijn dit bij aanvragen voor deze data direct te vemelden op de site. Het lijkt me niet zo moeilijk om te maken, al is het bekend dat IT wel met heel veel werk zit.

Dit soort kaartjes zijn bedoeld om in de rustiger perioden toch nog wat inkomsten te hebben en NS zal natuurlijk zakelijk gezien wel gek zijn om die geldig te laten zijn op dagen dat je grote drukte verwacht. 

Ik denk dat een vermelding dat het op die dagen niet te bestellen is vanwege de te verwachten drukte naar Zandvoort wel redelijk is.

”Vanwege de te verwachten drukte in de trein door de F1-races in Zandvoort’ of zo? 

Aan de andere kant snap ik ook wel dat men de bekende nare  reacties wil voorkomen. Helaas hebben we rekening te houden met reizigers die, zodra ze zich benadeeld voelen, zich onaangenaam uitdrukken. Dat is nogal vriendelijk geformuleerd, maar we kennen de reacties vanuit die levenshouding ook hier op het forum natuurlijk maar al te goed.

Toch vind ik dat het bij een aanvraag op deze dagen op de site meteen moet worden vermeld.  Het ligt voor veel mensen begrijpelijkerwijs niet voor de hand.

Reageer