"Welkom terug in de trein" kaart | NS Community
beantwoord

"Welkom terug in de trein" kaart


Beste NS,

Ik kreeg de NS-kaart “Welkom terug in de trein” en ik heb de gratis 1e klas upgrade gekozen. Maar nu geeft de email geen couponcode aan! Dus ik kan die niet gebruiken!

Hoe kan ik die code opnieuw downloaden?

Via de QR code kan niet meer, want ik heb die upgrade al genomen, zegt de mail.

Met vriendelijke groet,

Gerrie

icon

Beste antwoord door Robert B 22 June 2021, 17:30

Bekijk origineel

16 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Dat schijnt vaker voor te komen, een mail met een leeg couponcode veld.

Neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, Twitter of Facebook).

Reputatie 1

Hi !

Wat je kunt doen is op de mail klikken op het woordje ‘webversie'. Dan verschijnt de code alsnog.

groetjes Trix

Reputatie 7

Hi !

Wat je kunt doen is op de mail klikken op het woordje ‘webversie'. Dan verschijnt de code alsnog.

groetjes Trix

Wat je ook kunt doen is gewoon een deugdelijk product leveren als NS zijnde. Het forum staat hier vol met allerlei acties die niet blijken te werken.

Beste NS,

Mijn vrouw en ik hebben allebei een DalVoordeel abonnement. Zij heeft een drie weken geleden de kaart “Welkom terug in de trein ontvangen”. Leuke geste, waarvan we ook gebruik hebben gemaakt.

Ik begreep dat de NS al sinds 24 juni jl begonnen is met verzenden, dus inmiddels zullen de 300.000 abonnementhouders wel een kaart ontvangen hebben.

Ik ben benieuwd wanneer ik de kaart mag ontvangen.

Met vriendelijke groet,

Henk Ytsma

Gezellig, de ene partner in de 1ste klas en de andere partner in de2de klas.  Wat wil NS hiermee bereiken?

Reputatie 7
Badge +3

Gezellig, de ene partner in de 1ste klas en de andere partner in de2de klas.  Wat wil NS hiermee bereiken?


Zeker gezellig, zo zullen mijn partner en ik ook moeten gaan reizen. Hij VDU + Keuzedagen sinds half maart 2020 1x met de trein geweest heeft welkom terug aanbieding gekregen. Ik VDU (eind 2020 omgezet naar dal voordeel) + keuzedagen + 2e abonnement (eind 2020 opgezegd, momenteel weer actief) sinds half maart 4x met de trein geweest en geen welkom terug aanbieding. 

Badge +3

Zou het misschien (net als bij SPOOR magazine) misschien één per adres zijn?

Lijkt me vreemd als het een op bepaalde reizigers gerichte actie is. Maar dan zou je via de Klantenservice wellicht nog iets nagestuurd kunnen krijgen.

Net als die Treinpakkers vroeger, maar die werden willekeurig (niet op naam maar ‘aan de bewoner(s) van’ verspreid.

Ik wil gebruik maken van de Welkom terug in de trein extraatjes,

Maar het adres:

webformulier.ns.nl/terugintrein geeft volgende melding:

Sorry

Er ging iets mis. Deze link is niet geldig.

IS de actie afgelopen?

Reputatie 7

@Sechter Heeft u dit geprobeerd? (zie hierboven)

 

Hi !

Wat je kunt doen is op de mail klikken op het woordje ‘webversie'. Dan verschijnt de code alsnog.

groetjes Trix

 

Jammer dat op de kaart geen uiterste gebruik datum stond. Wilde vandaag de 1e klas optie gebruiken om naar mijn dochter te gaan.. qr code gescand.. helaas. Actie afgelopen.

Ik kom recent terug vanuit het buitenland en vind de kaart ‘Welkom terug in de trein’.

Leuk, dacht ik, daar ga ik meteen naar kijken, ik scan de code en krijg de melding: sorry, deze actie is al afgelopen!

Er staat geen uiterste datum op, dus dat klopt niet.

Ook heb ik al die tijd niet met de trein gereisd vanwege corona, heb wel mijn abonnement doorbetaald, en nu kan en wil ik eindelijk weer, gaat deze actie aan mijn neus voorbij.

Ik vind dit een slechte zaak en ga hier ook verder melding van maken.

Jammer dat op de kaart geen uiterste gebruik datum stond. Wilde vandaag de 1e klas optie gebruiken om naar mijn dochter te gaan.. qr code gescand.. helaas. Actie afgelopen.

Zelfde ervaring, slechte zaak!

Ik kom recent terug vanuit het buitenland en vind de kaart ‘Welkom terug in de trein’.

Leuk, dacht ik, daar ga ik meteen naar kijken, ik scan de code en krijg de melding: sorry, deze actie is al afgelopen!

Er staat geen uiterste datum op, dus dat klopt niet.

Ook heb ik al die tijd niet met de trein gereisd vanwege corona, heb wel mijn abonnement doorbetaald, en nu kan en wil ik eindelijk weer, gaat deze actie aan mijn neus voorbij.

Ik vind dit een slechte zaak en ga hier ook verder melding van maken.

Ik heb hierover gebeld met de klantenservice en daar kreeg ik te horen dat deze actie t/m 12 september geldig was. Je kon wel een latere datum kiezen om ervan gebruik te maken. Pech als je dus elders was en dit niet hebt gezien. Ik heb wel een klacht ingediend, voor wat het waard is.

Nog even terugkomen op deze actie.

Naar aanleiding van mijn vruchteloze poging om hier gebruik van te maken heb ik de klantenservice gebeld. Zij gaven aan dat ‘gratis koffie of thee’ nog geldig was t/m 31 oktober en dat ik met de kaart en QR code bij de Kiosk terecht kon.

Zo gezegd zo gedaan, alleen bij de Kiosk kunnen ze alleen iets met de barcode en niet de QR code. En die geeft een foutmelding ‘sorry, deze actie is afgelopen’. Ook hier dus mijn neus gestoten.

Het gaat me niet om de gratis thee, maar om het principe dat dit een slecht doordachte actie is waar vele NS gebruikers naast hebben gegrepen.

Voor mij geldt hetzelfde.

Ik reis expres zo weinig mogelijk met de trein en had deze aanbieding bewaard voor morgen.( 1 jan)

Juist omdat het dan best druk kan zijn in de trein en ik dan liever 1e klas reis.

De QR werkte niet meer, ik heb de kaart om en om gedraaid maar kon ook nergens een geldigheidsduur vinden.

Nogal een sigaar uit eigen doos NS.

Morgen na lange tijd de treinreis naar Groningen. Vanwege corona had ik de kaart (upgrade) bewaard voor morgen.

Juist omdat het dan best druk kan zijn in de trein en ik dan liever 1e klas reis.

De QR werkte niet meer, ik heb de kaart om en om gedraaid maar kon ook nergens een geldigheidsduur vinden.

Nogal een sigaar uit eigen doos NS.

Reageer