beantwoord

Welkom terug in de trein kaart. Website?

• 15 juli 2021
  • 8 reacties
  • 731 Bekeken

Ik heb een kaart met daarop een QR code gekregen (heb geen mogelijkheid om die te scannen) maar de site webformulier.ns.nl/terugindetrein werkt niet. Pagina niet gevonden  krijg ik te zien

icon

Beste antwoord door Rizana NS 15 juli 2021, 19:53

Goedenavond en welkom bij de NS Community, Inneke. Wat jammer dat het niet lukt! Zou je contact op willen nemen met mijn collega's van de klantenservice? Dan kunnen we kijken of er een andere mogelijkheid is om je te helpen.

Bekijk origineel

8 reacties

Goedenavond en welkom bij de NS Community, Inneke. Wat jammer dat het niet lukt! Zou je contact op willen nemen met mijn collega's van de klantenservice? Dan kunnen we kijken of er een andere mogelijkheid is om je te helpen.

Als trouwe NS klant nog geen kaart “welkom terug in de trein” ontvangen. Hoe kom ik alsnog aan die kaart. Mijn vrouw heeft hem weken geleden al ontvangen. 

Welkom op onze NS Community! Niet alle reizigers komen in aanmerking voor deze actie, Sjaak D. Dit is een willekeurige groep van 300.000 reizigers. Als je geen actiecode hebt ontvangen, kun je helaas geen gebruik maken van deze actie.

Reputatie 7
Badge +4

@Laura NS Eerder is genoemd dat het verstrekt werd aan mensen die tijdens Corona hun abonnement niet hadden opgezegd. Is dat criterium vervallen?

Reputatie 6

@Laura NS Eerder is genoemd dat het verstrekt werd aan mensen die tijdens Corona hun abonnement niet hadden opgezegd. Is dat criterium vervallen?

Ik denk dat dit niet klopt, ik heb ook mijn abonnement (weekend-vrij) niet opgezegd maar niets ontvangen. Ik zit er overigens ook niet op te wachten.

Reputatie 7
Badge +3

Om precies te zijn: bedoeld voor de sociaal-recreatieve reiziger die het abonnement niet opgezegd heeft tijdens Coronatijd.

Reputatie 6

Om precies te zijn: bedoeld voor de sociaal-recreatieve reiziger die het abonnement niet opgezegd heeft tijdens Coronatijd.

Ik geloof dit criterium ook niet. 

Ik heb mijn VDU tot eind 2020 gehouden. Toen zaten we weer in lockdown. Vervolgens eind maart Flex Dal Voordeel aangeschaft. En ik heb de welkom terug aanbiedingen ook gekregen. Wel heb ik een zakelijke kaart (waar naar mijn weten geen abonnement op staat)

Reputatie 6
Badge

de voordeeltjes waren-,maar dat heeft U dus al gezien bij vrouwlief:

gratis beker cf, gratis 1 dag naar 1e (of dat door de grote meute niet altijd al bij '’grote drukte'’ wordt gedaan) of een meereisretour voor een gast ad 10 €

Ik vermoed dat u als echtpaar slechts 1x alle presentjes/mails/bladen etc krijgt aangeboden/verstuurd.

Ik begrijp uit dit forum dat in 1e instantie ieder gemaild is (heb dit zelf al weken terug ontvangen) en later degenen die blijkbaar ooit te kennen hebben gegeven of als zodanig aangeslagen worden geen mail te willen ontvangen die kaart hebben gekregen.

Reageer