beantwoord

Wens om de reisdag van een Dag Daluren kaartje te veranderen

Ik heb een Dag Daluren kaartje gekocht. Nu moet ik plotseling mijn reisdag wijzigen. Kan dat?
icon

Beste antwoord door Vareo 22 maart 2019, 10:04

Als het kaartje al gedownload is dan kunt u niet meer wijzigen. Als het nog niet gedownload is dan kunt u contact opnemen met de klantenservice die dan kijkt wat ze voor u kunnen doen.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 4
Als het kaartje al gedownload is dan kunt u niet meer wijzigen. Als het nog niet gedownload is dan kunt u contact opnemen met de klantenservice die dan kijkt wat ze voor u kunnen doen.
Reputatie 7
Badge +4
Als u de kaart als e-ticket heeft gekocht, is dat in de praktijk niet meer mogelijk. Het kan alleen als u het kaartje. nog niet heeft gedwownload.

Is het gekocht op een automaat, dan kunt u teruggave aanvragen na de geldigheidsdatum als er niet mee is ingecheckt. Dit loopt allebei via Klantenservice.
Hallo JaapAs en welkom bij de NS Community.

Voor het wijzigen van E-tickets gelden helaas erg beperkte mogelijkheden, zoals Vareo en Thom al aangeven. Onze Klantenservice denkt echter graag met je mee en kan ook tot een oplossing komen. Via Sociale Media of Live Chat zijn we het best en snelst te bereiken. Laat je weten of het is gelukt?

Reageer