beantwoord

Werkt arrivia ook met mijn daluren dagkaart

• 15 februari 2019
  • 3 reacties
  • 197 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Hallo ik het een vraag die me vaak rond komt
ik heb een daluren dag kaart waar je zat/zon gratis hele dag reizen en mijn vraag was of die ticket ook bij arrivia werkt bij de trein?
icon

Beste antwoord door Thom 15 februari 2019, 00:27

Ja, die werkt gewoon bij Arriva. U mag mee met elke trein in Nederland, behalve Thalys en Eurostar. In de ICE en de ICDirect betaalt u een toeslag. Het is een e-ticket dus u hoeft bij Arriva niet langs het paaltje, dat hoeft niet en werkt ook niet. Gesloten poortjes van NS opent u met de vierkante code en u neemt dan een poortje met Scan Ticket, het breedste poortje heeft een dergelijke lezer.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ja, die werkt gewoon bij Arriva. U mag mee met elke trein in Nederland, behalve Thalys en Eurostar. In de ICE en de ICDirect betaalt u een toeslag. Het is een e-ticket dus u hoeft bij Arriva niet langs het paaltje, dat hoeft niet en werkt ook niet. Gesloten poortjes van NS opent u met de vierkante code en u neemt dan een poortje met Scan Ticket, het breedste poortje heeft een dergelijke lezer.
Hallo h_045,

Welkom bij de NS Community.

Ik zie dat Thom je al voorzien heeft van een goed antwoord. Is dit zo duidelijk voor je?
Mocht je nog ergens tegenaan lopen, dan hoor ik dat graag van je.

Thom heeft gelijk en op een trein naar schiphol krijg je toeslag:train::bullettrain_side:

Reageer