beantwoord

Werkzaamheden

Ik wil met mijn moeder naar Den Haag centraal reizen met de meereisretour.
Nu zijn er werkzaamheden aan de gang tussen Zwolle en Den Haag. Ik wilde graag de stoptrein naar Den Haag nemen en dan ook eerst uitstappen in Leiden. Nu worden er omreisroute aangegeven maar deze gaan niet langs Leiden. Hoe kan ik dit oplossen? Vanaf Utrecht mag ik zeker niet de trein nemen naar Leiden? Ik kan wel kiezen voor reizen via Leiden maar dit mag niet neem ik aan?
Groetjes Kira
icon

Beste antwoord door Denice NS 25 mei 2017, 12:12

Ik zie dat er nog geen reactie is geweest. Aangezien we het hele traject niet weten kunnen we er niet heel inhoudelijk op ingaan.

Als ik kijk naar komend weekend zijn er inderdaad werkzaamheden. Ik weet je vertrekstation niet maar als je komend weekend gaat reizen van Zwolle naar Den Haag dan kan je met de trein die om .17 en om .47 vertrekt vanuit Zwolle ook uitstappen op Leiden daar deze trein ook op Leiden zal stoppen. (Zie voorbeeld)

We kunnen pas een goed advies geven als we je hele traject, reisdatum en vertrektijd weten, Kira. Zou je deze nog willen doorgeven?
Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond Kira,

kan je misschien aangeven wanneer je de reis precies wil maken? Kijk ik graag even met je mee wat er mogelijk is.
Ik zie dat er nog geen reactie is geweest. Aangezien we het hele traject niet weten kunnen we er niet heel inhoudelijk op ingaan.

Als ik kijk naar komend weekend zijn er inderdaad werkzaamheden. Ik weet je vertrekstation niet maar als je komend weekend gaat reizen van Zwolle naar Den Haag dan kan je met de trein die om .17 en om .47 vertrekt vanuit Zwolle ook uitstappen op Leiden daar deze trein ook op Leiden zal stoppen. (Zie voorbeeld)

We kunnen pas een goed advies geven als we je hele traject, reisdatum en vertrektijd weten, Kira. Zou je deze nog willen doorgeven?

Reageer