beantwoord

Wie heeft een goedkoop dagdal retour kaartjre voor mij over?

• 13 september 2021
  • 3 reacties
  • 91 Bekeken

Ik moet gaan reizen. En de huidige actiekaarten daarmee kom ik niet op mijn bestemming.Die hebben 20 vaste bestemmingen. Er was blijkbaar een actie tot 31 augustus. Een dagdal retour voor 17.50. Heeft er iemand een (soortgelijk) kaartje of code over. Die zou ik graag willen overkopen met een kleine extra erbovenop!

icon

Beste antwoord door Robert B 13 september 2021, 17:47

Welkom bij de NS Community!

Ik denk niet dat iemand hier nog codes over heeft. Je zou het nog op websites zoals Marktplaats kunnen proberen (ook voor soortgelijke tickets) maar pas daarmee enorm op, dus betaal vooral niet voordat je weet dat een code ook echt geldig is.

Als je de code van de verkoper kan krijgen kan je die zelf invullen op ns.nl/couponcode (zonder verdere gegevens in te vullen) om te kijken of die geaccepteerd wordt.

Voor papieren (chip)kaartjes kan de Klantenservice het nummer voor je controleren op geldigheid. Dat gaat meestal om Dagkaarten of Dag Voordeeluren kaartjes.

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Ik denk niet dat iemand hier nog codes over heeft. Je zou het nog op websites zoals Marktplaats kunnen proberen (ook voor soortgelijke tickets) maar pas daarmee enorm op, dus betaal vooral niet voordat je weet dat een code ook echt geldig is.

Als je de code van de verkoper kan krijgen kan je die zelf invullen op ns.nl/couponcode (zonder verdere gegevens in te vullen) om te kijken of die geaccepteerd wordt.

Voor papieren (chip)kaartjes kan de Klantenservice het nummer voor je controleren op geldigheid. Dat gaat meestal om Dagkaarten of Dag Voordeeluren kaartjes.

Reputatie 7
Badge +3

Er was hier eerder wel iemand die die Dagretour Dal wilde gebruiken op één van de dagen van de Grand Prix waarop deze niet geldig waren. Die heeft hem misschien nog over. 

Reputatie 6

Ik moet gaan reizen. Waarom? Dringende reden? 

Reageer