Mogen zij opnieuw 2x Spoor op de mat vinden?
Beste antwoord door Inge NS
Er wordt standaard 1 Spoor per huishouden verzonden, i.v.m. papierbesparing. Standaard een extra blad ontvangen zit er dus niet in. Je kunt wel de klantenservice verzoeken of er een extra blad nagestuurd kan worden. Je kunt de klantenservice bereiken via het telefoonnummer 030 300 11 11, of contact opnemen via Twitter, Facebook of Chat. De reactiesnelheid ligt bij deze kanalen het hoogst. Wil je het toch liever via het forum afhandelen, dan mag je mij ook een privébericht sturen door op mijn naam 'Inge NS' en 'stuur bericht' te klikken. In dat geval ontvang ik graag je naam, postcode + huisnummer en geboortedatum. Houd er wel rekening mee dat ik niet altijd aanwezig ben waardoor een reactie langer op zich kan laten wachten.
P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.