beantwoord

Wij hebben 2 abonnementen onder hetzelfde dak en hebben dus recht op 2x het blad Spoor

• 3 september 2016
  • 11 reacties
  • 340 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
We krijgen 1x het blad Spoor, terwijl 2 mensen in ons gezin een voordeelurenabonnement bij de NS hebben. Op een telefoontje hierover vorig jaar kregen we 1x een extra editie...
Mogen zij opnieuw 2x Spoor op de mat vinden?
icon

Beste antwoord door Inge NS 3 september 2016, 15:59

Welkom op het forum Gootjes!

Er wordt standaard 1 Spoor per huishouden verzonden, i.v.m. papierbesparing. Standaard een extra blad ontvangen zit er dus niet in. Je kunt wel de klantenservice verzoeken of er een extra blad nagestuurd kan worden. Je kunt de klantenservice bereiken via het telefoonnummer 030 300 11 11, of contact opnemen via Twitter, Facebook of Chat. De reactiesnelheid ligt bij deze kanalen het hoogst. Wil je het toch liever via het forum afhandelen, dan mag je mij ook een privébericht sturen door op mijn naam 'Inge NS' en 'stuur bericht' te klikken. In dat geval ontvang ik graag je naam, postcode + huisnummer en geboortedatum. Houd er wel rekening mee dat ik niet altijd aanwezig ben waardoor een reactie langer op zich kan laten wachten.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.
Bekijk origineel

11 reacties

Een goed idee! Ik ga jouw suggestie doorzetten, alleen ontvang ik hier geen terugkoppeling over. Maar niet geschoten is altijd mis, toch! 

Reputatie 5
Badge

Dit betreft dus wrs. bvb studentenhuizen en geen broer/zus/pa/ma in een gezin. Of kloosters, maar daar zijn er niet veel meer van en die zijn altijd veel bedaarder in hun taal.

Nog beter en aangepast aan de tijd is het natuurlijk om dat ouderwetse gedoe met papier via de Post versturen wordt opgeheven en zon leuk swingend appje op je fone, het meest heilige gebruiksding voor de meeste van die studenten. Dan gaan uiteraard de vele zich toch al zo enorm achtergesteld voelende senioren weer een lawine aan klachten maken.

In de praktijk gaat het altijd bij dit soort reacties om vermeende geldafpakkerij, meestal 2 halen 1 betalen, dus waar ikzelf vrijwel nooit wat aan heb. Op marktplaats bvb stikt het na het versturen van aanbod om ze door te verkopen voor een grijpstuiver. Woon je in een grote flat met papierbak in de hal dan liggen er altijd wel wat.

Reputatie 2

Er wordt standaard 1 Spoor per huishouden verzonden, i.v.m. papierbesparing. Standaard een extra blad ontvangen zit er dus niet in. Je kunt wel de klantenservice verzoeken of er een extra blad nagestuurd kan worden. Je kunt de klantenservice bereiken via het telefoonnummer 030 300 11 11, of contact opnemen via Twitter, Facebook of Chat. De reactiesnelheid ligt bij deze kanalen het hoogst. Wil je het toch liever via het forum afhandelen, dan mag je mij ook een privébericht sturen door op mijn naam 'Inge NS' en 'stuur bericht' te klikken. In dat geval ontvang ik graag je naam, postcode + huisnummer en geboortedatum. Houd er wel rekening mee dat ik niet altijd aanwezig ben waardoor een reactie langer op zich kan laten wachten.

P.s. Ik heb je topic verplaatst naar het subforum Acties en uitjes. Daar komt je vraag het beste tot zijn recht.

Sinds kort zijn er ook 2 abonnementen op mijn adres.
Die papierbesparing begrijp ik volkomen maar een oplossing zou zijn 2 x een kortingscode op de adreslabel zodat de aanbiedingen zoals meereisretour door beide abonnementshouders te gebruiken zijn.
​​​​​​​Idee?

Het is een extra service bij je abonnement, je betaalt hier niet voor.
Dat is gewoon verwerkt in de abonnementsprijs, net als onder meer Samenreiskorting. Daar betaal je wel degelijk voor.
Reputatie 7
Badge +3
In het Blad Spoor staat bij Handig om te weten, dat je als je een eigen Spoor wilt ontvangen, je de NS klantenservice moet bellen of een bericht moet sturen naar Lezersadministratie.
Ik heb inmiddels 2 bladen op mijn huisadres mogen ontvangen. Het kostte even moeite om het administratief te verwerken maar het is gelukt.
Helaas ervaring dat als je een eigen Spoor aanvraagt je deze maar 1x krijgt. De volgende Spoor moet je dan weer apart aanvragen....
In het Blad Spoor staat bij Handig om te weten, dat je als je een eigen Spoor wilt ontvangen, je de NS klantenservice moet bellen of een bericht moet sturen naar Lezersadministratie.
Ik heb inmiddels 2 bladen op mijn huisadres mogen ontvangen. Het kostte even moeite om het administratief te verwerken maar het is gelukt.
Reputatie 3
Ik bedoel meer dat er talloze mensen in hetzelfde huis wonen, die niets met elkaar hebben, waar de 1 dus wel Spoor krijgt (waar je gewoon recht op hebt ) en de ander niet.

Ik denk dat geen enkele abonnee gebruik gaat maken van alle aanbiedingen, maar dat wel iedere abonnee de keuze wil hebben om dat te doen.

Andere bedrijven sturen ook gewoon standaard 2 exemplaren van hun propaganda naar hetzelfde adres, denk aan banken, dierentuinen en de loterijen.

Als NS papier wil uitsparen kunnen ze beter de aanbiedingen mailen, zodat abonnementhouders die Spoor niet willen dat aan kunnen geven.
Het is een extra service bij je abonnement, je betaalt hier niet voor. Zoals Inge aangeeft is de reden hiervoor papierbesparing, maar kunnen we het blad nasturen wanneer je dit wenst.

@Paulus H Dit wordt willekeurig gekozen. Ik kan me ook voorstellen dat je niet iedere maand gebruik wil maken van alle aanbiedingen en dan zou het zonde zijn als er toch een dubbel blad wordt verzonden.

@MoDe Ik zal je feedback over het eventueel alleen nasturen van de aanbiedingen doorgeven. Dit lijkt mij zeker een goede optie.
Reputatie 7
Badge +3
Wij hebben 2 abonnementen en krijgen ook 1x Spoor terwijl sommige aanbiedingen voor 1 persoon geldig zijn. Is het een aanbieding waar we met 2 gebruik van willen maken vraag ik er 1 extra op. Maar inderdaad raar, want wij betalen wel in onze abonnement voor een spoor (staat ook in de voorwaarden dat je bij je abo een spoor krijgt) 2x Spoor hoeft niet altijd bij ons op de mat, maar is het zoveel moeite om de aanbiedingen voor de 2e abonnementhouder erbij te doen?
Reputatie 3
Dat is ook raar, het zit toch bij je abonnement inbegrepen en niet alle mensen die in hetzelfde huis wonen vormen een gezin of horen bij elkaar..

Hoe bepalen jullie dan wie het magazine krijgt van de 2 of meerdere personen ?

Je kan dan beter alle klanten een mailing sturen of ze het blad wel willen hebben en de aanbiedingen per mail sturen.

Reageer