beantwoord

wijuigen datum dagkaart

  • 27 maart 2020
  • 2 reacties
  • 148 Bekeken

Ik heb 2 dagkaarten gekocht op 5 maart via ns spoordeelwinkel. Reisdatum is 12 april aanstaande.

er is een voucher bij voor een drankje en een snack.

bestemming is Amsterdam, het ziet er nu naar uit dat alles dan nog gesloten is, kan ik dan mijn 2 dagkaarten omboeken naar een andere datum?

icon

Beste antwoord door Thom 27 maart 2020, 14:34

Neem contact op met Klantenservice en u krijgt zeer waarschijnlijk een couponcode voor een nieuwe kaart. Die is dan geldig tot 31/12/2020. Het kan wel zijn dat uw kroket er aan gaat. :innocent:

 

Gezien uw reisdatum zou ik er mee wachten tot 10 april of zo. Nu contact opnemen is alleen voor als het op dit moment echt moet.


De druk op Klantenservice is op dit moment gigantisch. Bedenk voordat u contact opneemt of het  nu nodig is en echt niet kan wachten. Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Neem geen contact op als het niet nu echt moet. De wachttijden zijn zeer lang, overdag soms uren. De beste kans maakt u in de latere avond en in de nacht.

Lees in ieder geval dit uitstekende topic  van Jouke NS door.
 

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Neem contact op met Klantenservice en u krijgt zeer waarschijnlijk een couponcode voor een nieuwe kaart. Die is dan geldig tot 31/12/2020. Het kan wel zijn dat uw kroket er aan gaat. :innocent:

 

Gezien uw reisdatum zou ik er mee wachten tot 10 april of zo. Nu contact opnemen is alleen voor als het op dit moment echt moet.


De druk op Klantenservice is op dit moment gigantisch. Bedenk voordat u contact opneemt of het  nu nodig is en echt niet kan wachten. Contact opnemen met Klantenservice kan op meerdere manieren. Is het ingewikkeld, of bent u niet zo handig met sociale media, doe het dan, maar echt alleen dan, telefonisch: Klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55, tegen lokaal tarief. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten, druk dan op 'Chat met NS'. Het kan ook heel goed door een berichtje te sturen naar Twitter of Facebook. Deze contactmogelijkheden werken doorgaans veel sneller dan met de telefoon vanwege de wachttijden, en u kunt een eventuele bijlage meesturen.

Neem geen contact op als het niet nu echt moet. De wachttijden zijn zeer lang, overdag soms uren. De beste kans maakt u in de latere avond en in de nacht.

Lees in ieder geval dit uitstekende topic  van Jouke NS door.
 

Reputatie 7
Badge +3

De huidige maatregelen m.b.t. horeca lopen in ieder geval tot 6 april a.s.

Omdat u uw reis op 12 april gepland heeft, raad ik u aan om tot na 6 april te wachten met uw contact met NS klantenservice.

 

Reageer