beantwoord

Wijzigen locatie dagje uit ticket

• 3 januari 2020
  • 3 reacties
  • 84 Bekeken

Goeiemorgen , ik heb een dagje uit naar keuze ticket gekocht voor morgen van den haag naar Amersfoort maar ik lees nu over de nood herstel werkzaamheden bij den haag ypenburg. Is het nog mogelijk mijn ticket te veranderen naar Rotterdam - Amersfoort ? Groetjes , Naomi"

icon

Beste antwoord door Laura NS 3 januari 2020, 11:00

Hoi Naomi en welkom op onze NS Community! Heb je het ticket al geopend? Dan is er niks meer mogelijk, namelijk.

Bekijk origineel

3 reacties

Hoi Naomi en welkom op onze NS Community! Heb je het ticket al geopend? Dan is er niks meer mogelijk, namelijk.

Reputatie 5

Dat is niet nodig, omdat dat stukje tot Ypenburg nog steeds is gestremd mag/MOET je dus omreizen, het advies is via S´hol, maar kan net zo goed via Rotjeknor. Met een geprint e-ticket kan je overal waar dat nodig is vanwege poortjes erdoorheen, dat is niet gebonden aan plaats, enkel aan de dag. Dan zeg je gewoon bij het zeer zeldzame geval van controle en dan ook nog vragen stellen, dat je wel moest omreizen. Terug idem dito.

Dit is inderdaad het advies: 

Reizen via Schiphol is voor jouw rit de kortste optie, dus raad ik die ook aan. Dat mag met het ticket wat je nu hebt.

Reageer