beantwoord

Win Dwarsliggers: lukt niet

• Sprinter
  • 3 reacties
Vandaag de nieuwe Spoor ontvangen. Ik probeer via de link ns.nl/tijdvoorlezen mee te doen aan de winactie maar krijg alleen een melding dat de (vorige?) actie is verlopen. En ik vind de genoemde dwarsliggers juist zo leuk ..... Wat nu?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 5 mei 2017, 14:05

Update: Ik heb het voor je nagevraagd, zij geven inderdaad aan dat deze actie is verlopen. De winnaars van deze actie zijn een maand geleden al op de hoogte gesteld. Ik heb stiekem ook gevraagd of er nog een uitzondering gemaakt kon worden, maar dit was helaas niet meer mogelijk. Mijn excuses PJM, ik heb mijn best gedaan, maar je zult moeten wachten op een volgende vergelijkbare actie van onze kant. 😞
Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Goedemiddag PJM en welkom op het NS Serviceforum.

Heel terecht dat je dit aangeeft, ik heb het ook uitgeprobeerd, maar de pagina blijkt nog niet online te staan. Ik heb de website developers hiervan op de hoogte gesteld, zodra ik terugkoppeling heb, meld ik me!
Bedankt voor het doorgeven.
Reputatie 7
Update: Ik heb het voor je nagevraagd, zij geven inderdaad aan dat deze actie is verlopen. De winnaars van deze actie zijn een maand geleden al op de hoogte gesteld. Ik heb stiekem ook gevraagd of er nog een uitzondering gemaakt kon worden, maar dit was helaas niet meer mogelijk. Mijn excuses PJM, ik heb mijn best gedaan, maar je zult moeten wachten op een volgende vergelijkbare actie van onze kant. 😞
Ik snap er niks van. Hoe kan die actie dan staan in SPOOR nr 2 die ik vanmorgen heb ontvangen en die verder vol staat met acties voor mei en juni? Dat kan niet kloppen!
Nogmaals, hoe kan de actie verlopen zijn als deze in de net verschenen en ontvangen SPOOR staat? Ik lees niet dat er een fout is gemaakt door bijv. de redactie van SPOOR. Niet alleen ik, maar toch heel wat andere klanten/abonnees zullen teleurgesteld worden?
Badge +3
Ik zag het ook in de Spoor staan die vandaag per post is bezorgd. Beetje slordig van NS als ze een reeds verlopen actie in een nieuwe editie van Spoor zetten.
Ben ik het mee eens iMark. Ik ga even in overleg met Thomas, aangezien hij de interne correspondentie tot nu toe heeft opgepakt.
De actie lijkt mij niet verlopen. ;-)

http://www.ns.nl/uitgelicht/tijd-voor-lezen/winactie-dwarsligger.html
Hé dat is heel apart. Daar ben ik nou de hele dag al over bezig (zie al mijn berichten) en nu ineens is er een werkende link.... ?
Het is wel heel bizar.
Badge +3
Misschien leest iemand het forum of is men wakkergeschud door de vragen van Thomas NS.
Reputatie 7
Ik heb ze wakkergeschud iMark!

Toen ik mijn vraag stelde kreeg ik, zoals hierboven aangegeven, het antwoord dat de actie verlopen zou zijn. Toen ik aandrong dat het een actie was van NU, schrokken ze een beetje (vooral door de capslock) en realiseerden ze zich, dat deze pagina nog niet aangemaakt was. Zij zijn als de wiedeweerga aan de slag gegaan om de pagina te maken en voilá: hij staat er.

Dus, PJM, hartelijk bedankt, ook vanuit het actiemanagement, voor jouw melding. Je werd niet gek, dit was een uitzonderlijke omstandigheid.
Bedankt voor het aandringen !!

Ik schrik ook wel een beetje als ik lees dat zelfs NS medewerkers in eerste instantie gewoon worden afgescheept met een dooddoener.
Dit jaar (2018) weer hetzelfde probleem?? Ik probeer mee te doen aan de actie om 3 dwarsliggers te winnen. Maar er is geen pagina te vinden waarop dit kan.
Volgens de info in 'Spoor' moet ik naar : ns.nl/tijdvoorlezen, op deze pagina is echter geen mogelijkheid aanwezig om mee te doen.
Vanmiddag het blad Spoor in de bus gekregen dus de actie kan nog niet verlopen zijn.. misschien nog niet gestart???
Hi Ronald. Welkom op het Serviceforum!

Het probleem is inmiddels opgelost en de winactie staat online op ns.nl/tijdvoorlezen 🙂
Bedankt voor de reactie. Het is nu inderdaad in orde.
Het is voor mij ook al de tweede keer dat ik de spoor ontvang en dat er verwezen wordt naar de website voor het winnen van 3 dwarsliggers en er is geen link. Vandaag spoor nr 5. Leuk hoor die winacties die niet bestaan of verlopen zijn op de dag dat spoor bezorgd wordt.
Hi Helene.

Hmm, dat schiet natuurlijk niet op! Ik ga er achteraan! Zodra ik meer weet zal ik dat hier laten weten.
Ik ben inmiddels achter de link: https://www.ns.nl/uitgelicht/tijd-voor-lezen/winactie-dwarsligger.html (Spoor 5, 2018).

Bij de redactie van Spoor vinden ze het zeer spijtig dat het wederom niet goed is gegaan met het plaatsen van de winactie en de link en bieden daarvoor hun excuses aan!
ennnnn, weer is er iets mis. de actie duurt nog tot october, en het lukt wel om mijn gegevens in te vullen, maar dan komt er de volgende melding. zowel op ipad geprobeerd in safari, als in firefox als in ie. ik heb mijn vpn uitstaan dus dat is het niet. gezien het voorgaande zou het me neit verbazen als het weer niet werkt.. hopelijk snel gefixt!https://
Welke melding, AnitaG?
na jouw reactie nog een keer geprobeerd, en toen was de melding dat er iets fout was gegaan verdwenen. dus, ik doe mee nu yeah.

Reageer