beantwoord

wincode????

• 30 april 2017
  • 6 reacties
  • 777 Bekeken

waar kan ik de wincode ingeven, (deze winactie is een initiatief van NS)
wie(persoon) zit er achter deze actie? mensen lekker maken , zonder verantwoording te nemen.
icon

Beste antwoord door Miriam NS 30 april 2017, 17:01

Hallo martien17, welkom op ons Serviceforum.
Vervelend dat dit voor onduidelijkheden zorgt. Als je de codes via de link van Tochjo invult, lukt het dan wel?

@marv87 Ik ga dit aankaarten, durf niet aan te geven waarom dit niet het geval is.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
** Overbodig, verkeerd gelezen.
Dit is geen actie van NS! Dit is phisingmail en verstuurd door internetcriminelen om geld en gegevens afhandig te maken, gelijk verwijderenA
Wat dat maar zo makkelijk. Vaak zitten er bij kaartjes gekocht bij kruitvat/ah/blokker ook wincodes die je ergens kan invoeren. Ook dit kan je beter niet doen omdat het vooral spam oplevert en je volgens mij nooit iets wint.
Badge +3
U geeft weinig informatie, maar ik gok op www.ns.nl/blokker.
lol, daarmee kom je uit op https://ns-nl-1705.basebuilder.com/

Dus een actie van de NS die volgens de eigen NS richtlijnen wel heel erg lijkt op phishing.... Zo komen we er natuurlijk nooit vanaf.
@NS zouden jullie eens willen zorgen dat jullie eigen acties in ieder geval op een website *.ns.nl of *.spoordeelwinkel.nl plaatsvinden...
Als twee dagkaarten koop bij Blokker voor trein reis en daar zit in het mapje een wincode in,
lijkt mij niet er op ( phishing. )maar op een stunt van NS.
maar wat heb je er aan als je het niet kunt invoeren.
Hallo martien17, welkom op ons Serviceforum.
Vervelend dat dit voor onduidelijkheden zorgt. Als je de codes via de link van Tochjo invult, lukt het dan wel?

@marv87 Ik ga dit aankaarten, durf niet aan te geven waarom dit niet het geval is.

Reageer