beantwoord

Wincode van www.ns.nl/kruidvat

• 15 mei 2018
  • 8 reacties
  • 4961 Bekeken

Ik kan de link www.ns.nl/Kruidvat niet openen om mijn wincode in te vullen

icon

Beste antwoord door Chiel NS 16 mei 2018, 09:55

Ik dénk dat het te maken heeft met het feit dat de kaartjes bruikbaar waren tot 13 mei, en dat de website daarna offline is gehaald.

Ik zal dat voor de zekerheid even nagaan!

Edit: Ik heb inmiddels terugkoppeling van de beheerders van de website. De website is inderdaad offline gehaald omdat de actie is verlopen. Dit doen we standaard als een actie verlopen is. Was natuurlijk wel handig geweest als dit ook even op het kaartje had gestaan.
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Hallo Angel en welkom bij de NS Community.

Het is mij niet helemaal duidelijk op welke winactie jij doelt. Bedoel je de Dagkaarten actie, waarbij je een dagkaart kreeg voor 1 dag onbeperkt reizen in de daluren? Deze actie liep namelijk in maart, waarbij de kaartjes te verzilveren waren tot 13 mei (afgelopen zondag). Mocht het over een andere actie gaan, zou je mij dan een screenshot kunnen sturen van de e-mail of de een website link naar de winactie zelf? Alvast bedankt!
Ik kan de link www.ns.nl/Kruidvat niet openen om mijn wincode in te vullen.

Zie de beschrijving van de onderstaande figuur
Reputatie 7
Badge +3
Lukt hier inderdaad ook niet. Oeps :)

Ik dénk dat het te maken heeft met het feit dat de kaartjes bruikbaar waren tot 13 mei, en dat de website daarna offline is gehaald.

Ik zal dat voor de zekerheid even nagaan!

Edit: Ik heb inmiddels terugkoppeling van de beheerders van de website. De website is inderdaad offline gehaald omdat de actie is verlopen. Dit doen we standaard als een actie verlopen is. Was natuurlijk wel handig geweest als dit ook even op het kaartje had gestaan.
Inderdaad, ik ben het met je eens. Maar alleen gezegd dat het treinkaartje op 13 mei niet meer in de trein kan worden gebruikt, en niet heeft gezegd dat het niet kan worden ingewisseld op www.ns.nl/kruidvat. Daarom hoop ik dit probleem op de website op te lossen.
Ik kan de website niet meer voor je online krijgen, maar ik zal de tip wel voor je doorspelen.
Eerder geen kans gehad om ook even een post te plaatsen, maar hier bij mij hetzelfde probleem. Er is nergens op het kaartje te vinden dat ook de winactie maar tot 13 mei actief was. Vaak doe je dat ook nadat je het kaartje hebt gebruikt. Van alle kanten dus nogal scheef dat de site dan maar gewoon offline is gehaald.
Reputatie 7
Begrijpelijk dat dit voor verwarring kan zorgen Doornroosje. Zoals je hierboven kunt lezen, heeft Chiel NS deze feedback doorgespeeld aan de organisatie om dit bij een vervolgactie beter te kunnen laten verlopen. Bedankt voor jouw bijdrage.

Reageer