Skip to main content

Laat ik dan ook maar eens klagen 🙂

Abonnement nodig ...
Of toch niet?

Alleen voor een enkele reis ...
Of toch niet?

Blundercity deel … 

De vaste forumbezoekers weten het inmiddels allemaal wel. Jouw post toont dit eens temeer aan. De afdeling die dit verzint, verzint het allemaal leuk maar de uitvoering is zwaar onvoldoende. (Doet mij terwijl ik het tik gelijk weer denken aan die duitse leraar…..) Volgens mij snappen ze bij NS Marketing (ik neem even aan dat die over de wintercity gaan), hun eigen product niet 

Laat ik dan ook maar eens klagen 🙂

Alleen voor een enkele reis ...

En voor welke enkele reis zou het dan zijn? En hoe zou een HC dit kunnen controleren? Want je kan/hoeft geen traject te kiezen. 

Oh daar ging het gisteren al over, de verzilveren-pagina en wat er op je ticket staat klopt dus niet.

Maar je hoeft dus helemaal geen traject in te vullen? Dan is het voor een dag natuurlijk.

En als het om een verjaardags-upgrade gaat natuurlijk ook. Denk dat het om een algemene fout gaat op die pagina, en niet zozeer met een Wintercity blunder te maken heeft.

Kan de link naar de reguliere 1e klas upgrade even niet vinden.

Oh daar ging het gisteren al over, de verzilveren-pagina en wat er op je ticket staat klopt dus niet.

Maar gister was de Wintercity upgrade nog niet uitgedeeld en de verjaardagsupgrade is (of was laatst bij mij) €2,50, dus wat die upgrade van €1,50 dan is is mij een vraag. Maar bij beide mij bekende upgrades met code verzilveren staat dus Enkele reis.

Zou je zonder code direct een upgrade kopen op Koop een Toeslag 2-1 Dag | NS dan staat het type reis er niet bij. Waarom staat dat er dan wel bij de actie upgrades? Wie verzint dit? 

Omdat het andere topic van gisteren was (nog voor de Wintercity actie) zal TS daar met € 1,50 wel het verjaardagscadeautje van € 2,50 bedoelen… 🤔

Maar die directe link naar de upgrade (voor 25 euro) zocht ik dus… pagina ziet er verder wel hetzelfde uit.

Waarbij je via een code dus de prijs naar 1 euro (of € 2,50) kunt verlagen ❓

Ja, dat werkt! Dus dan maar via die algemene bestelpagina voor precies hetzelfde ticket? 🤣

Op het ticket zelf zal sowieso niet staan dat het om een enkele reis (van waar naar waar dan?) gaat…

Maar die directe link naar de upgrade (voor 25 euro) zocht ik dus… pagina ziet er verder wel hetzelfde uit.

Die directe link is heel simpel te vinden, het is de dezelfde URL als de bestelpagina waar je komt via de code verzilver pagina, copy/paste deze in een scherm zonder verzilveren en je bent er.

Waarbij je via een code dus de prijs naar 1 euro (of € 2,50) kunt verlagen ❓

Ja, dat werkt! Dus dan maar via die algemene bestelpagina 🤣

Werkt zo te zien ook bij de Meereisretour, om 1e klas op je Meereisretour te krijgen voor dezelfde prijs.

Ik heb er een melding van gemaakt. Hopelijk kan dit ook snel worden aangepast.

Reageer