wintercity

  • 1 December 2022
  • 27 reacties
  • 1505 Bekeken

Wintercity wel op PC. Hoe nu ook op iPhone?


27 reacties

Reputatie 6

Hey Hvandenblink. Welkom bij de NS Community.

Als het goed is kan je ook op exact dezelfde manier gebruik maken van de Wintercity actie op je telefoon! 

Reputatie 6

Helaas op de iPad werkt het niet goed. 

Reputatie 6

Mag ik vragen wat er precies niet werkt? Dan kan ik dit intern uit laten zoeken.

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb het hier eens uitgetest op een Android telefoon (galaxy s20) en daar werkt het gewoon.

Het duurde alleen even voordat de bevestigingsmail voor het aanmelden binnenkwam. Dat stond er dan ook netjes bij vermeld.

Reputatie 6

Je komt in een loopje, als je op de ‘hier staat je barcode’ klikt dan begin je weer van voor af aan. Als je echter op eenverdieners klikt dan lukt het wel heb ik ontdekt.

Reputatie 6

Ik kan het niet zelf repliceren Sim70, maar het is goed om te lezen dat je er nu wel doorheen bent! 

Wintercity gooit mij er steeds uit waardoor ik geen gebruik kan maken van de cadeaus. 
 

ik heb een iPhone 13

 

Reputatie 7
Badge +1

Vreemd, de link zou wel gewoon moeten werken. Krijg je dit direct of pas nadat je ergens hebt geklikt?

Is dit in Chrome? Wat gebeurt er als je https://nswintercity.nl/ in Safari opent?

Reputatie 7
Badge +1

Ik kan het niet zelf repliceren Sim70, maar het is goed om te lezen dat je er nu wel doorheen bent! 

Als ik de berichten van @Sim70 lees dan begrijp ik dat hij enkel via het cadeau-icoontje gebruik kan maken van de barcode, maar niet via de barcode-knop zelf?

Dat gaat dus nog niet zoals het moet.

Badge +3

Als ik de berichten van @Sim70 lees dan begrijp ik dat hij enkel via het cadeau-icoontje gebruik kan maken van de barcode, maar niet via de barcode-knop zelf?

Dat gaat dus nog niet zoals het moet.

Het icoontje toont inderdaad de barcode, maar die staat ook in de mail die je (als het goed is) ontvangt.

Reputatie 7
Badge +3

Mag ik vragen wat er precies niet werkt? Dan kan ik dit intern uit laten zoeken.

Voor het intern laten uitzoeken moet je een lange adem hebben…..

Vermoed dat wintercity dan al voorbij is en je met een beetje geluk over een jaar mee kunt doen.

Badge +3

Voor het intern laten uitzoeken moet je een lange adem hebben…..

Vermoed dat wintercity dan al voorbij is en je met een beetje geluk over een jaar mee kunt doen.

Wil je best mijn mail doorsturen, maar ja dat zou ik dan elke dag moeten doen 😥

Reputatie 7
Badge +3

Voor het intern laten uitzoeken moet je een lange adem hebben…..

Vermoed dat wintercity dan al voorbij is en je met een beetje geluk over een jaar mee kunt doen.

Wil je best mijn mail doorsturen, maar ja dat zou ik dan elke dag moeten doen 😥

NS komt mij niet tegemoet. Als er iets leuks tussen zit waar je niets mee doet? Moeten de mails wel in mijn mailbox willen komen.

Reputatie 6

De mails komen later wel binnen inmiddels dus het lijkt opgelost.

Reputatie 7
Badge +3

De mails komen later wel binnen inmiddels dus het lijkt opgelost.

Ik wacht sinds 1 december op mails…..

Badge +3

Ik wacht sinds 1 december op mails…..

Dat heeft weinig met een iPhone of iPad te maken toch?

Reputatie 7
Badge +3

Ik wacht sinds 1 december op mails…..

Dat heeft weinig met een iPhone of iPad te maken toch?

Ik dacht dat het om alle mails ging. Ik kreeg van klantenservice te horen dat er een vertraging in de mail is.

Op mijn iPhone 13 crasht de wintercity website ook. Hij begint met laden en scrollen naar de dag van vandaag en dan crasht hij. Zowel in Safari als Chrome, de link in de mail als zelf via Google naar de wintercity website gaan. Ik heb een schermopname van wat er gebeurt maar die kan ik hier helaas niet delen.

Precies hetzelfde probleem als bij Rooss. Op iPhone 13 crasht de site. 

Bij mij hetzelfde als bij Eelco en Roos. De website is niet te openen (bij mij sinds zaterdag). Ik heb een iPhone13, maar weet niet of het daaraan ligt. Ik ging er vanuit dat de NS dit inmiddels verholpen zou hebben, maar vandaag doet hij het nog steeds niet.

Reputatie 6
Badge +1

Ik krijg alleen maar dit te zien in Google Chrome op macOS:

 

En in Firefox krijg ik alleen maar een laadscherm te zien. Safari is de enige browser waarin het goed gaat. 

Ik zal jullie bevindingen doorzetten. Hij behoort het wel gewoon te doen. Zou je het met nog een andere browser of apparaat kunnen proberen?

Precies hetzelfde probleem als bij Rooss. Op iPhone 13 crasht de site. 

Inderdaad hier exact zo!

Hier dezelfde crash op iphone, na 3 december ging het mis

Reageer