Skip to main content

Zijn er meer mensen waar de wintercity op dag 3 weer niet werkt?.

Winkeltje met dagacies opent niet. 

Al voor het 3e jaar dat de meereisretour met korting door mijn neus wordt geboord.

Krijg je helemaal niets als je tikt op ‘claimen’ bij vandaag?

Als je niet naar de bestelpagina kunt is dat geen probleem, de code krijg je ook per mail en is geldig t/m 31 januari 2025.


Krijg je helemaal niets als je tikt op ‘claimen’ bij vandaag?

Als je niet naar de bestelpagina kunt is dat geen probleem, de code krijg je ook per mail en is geldig t/m 31 januari 2025.

Vanuit de mail kom ik bij de wintercity,  druk op kiosk ,komt bovenaan alleen winkeltje en 3 december.  Gebeurd verder niets. De vierkantjes met alle datums staan er niet. Je kunt dus niets claimen en krijgt de code dus ook niet in de bevestigingsmail. 

Echt niet leuk als je dat al 3 jaar overkomt, en de klantenservice deet er de afgelopen jaren ook niets aan. 


Er zit aan sommige acties in Wintercity een soort van op=op limiet had ik begrepen.


Bij mij heeft het nog helemaal niet gewerkt. Heb contact gehad met de klantenservice,  (maar die jongen scherpte me sowieso af) en via de chat hebben, e een nieuw account voor me aangemaakt. Die zou met een paar dagen moeten werken. We zijn nu 4 dagen verder, maar er is niets veranderd. Het werkt nog steeds niet (niet op mijn telefoon en ook niet op mijn tablet. Vorig jaar was het geen enkel probleem 


Krijg je helemaal niets als je tikt op ‘claimen’ bij vandaag?

Als je niet naar de bestelpagina kunt is dat geen probleem, de code krijg je ook per mail en is geldig t/m 31 januari 2025.

Vanuit de mail kom ik bij de wintercity,  druk op kiosk ,komt bovenaan alleen winkeltje en 3 december.  Gebeurd verder niets. De vierkantjes met alle datums staan er niet. Je kunt dus niets claimen en krijgt de code dus ook niet in de bevestigingsmail. 

Echt niet leuk als je dat al 3 jaar overkomt, en de klantenservice deet er de afgelopen jaren ook niets aan. 

Bij mij precies hetzelfde 


Bij mij heeft het nog helemaal niet gewerkt. Heb contact gehad met de klantenservice,  (maar die jongen scherpte me sowieso af) en via de chat hebben, e een nieuw account voor me aangemaakt. Die zou met een paar dagen moeten werken. We zijn nu 4 dagen verder, maar er is niets veranderd. Het werkt nog steeds niet (niet op mijn telefoon en ook niet op mijn tablet. Vorig jaar was het geen enkel probleem 

Waar liep je tegenaan bij het aanmelden en krijg je wel een e-mail (ook in ongewenst)?


Wintercity… echt iets om je op te verheugen als abonnementhouder NS…. Werkt niet. Ik krijg een leeg blauw scherm voor alle dagen waarop ik klik en voor alle acties als ik klik op ga naar vandaag, doorklikken op bv kiosk warme drank. Blauw. Nou dank je NS voor deze wassen neus. Hoe wordt dit nu opgelost?


Zo te lezen ben ik dus niet de enige waarbij het niet werkt. Ik krijg inderdaad een blauw scherm waar ik niks mee kan. 
NS doe er wat aan zou ik zeggen. Je zou toch zeggen dat dit vooraf getest wordt. En als zich dan problemen voordoen, deze zo snel mogelijk worden opgelost……….


Zo te lezen ben ik dus niet de enige waarbij het niet werkt. Ik krijg inderdaad een blauw scherm waar ik niks mee kan. 
NS doe er wat aan zou ik zeggen. Je zou toch zeggen dat dit vooraf getest wordt. En als zich dan problemen voordoen, deze zo snel mogelijk worden opgelost……….

U kent duidelijk de ICT van NS nog niet. Dit gaat nu al voor het derde jaar op rij gillend fout maar NS doet ook voor het derde jaar op rij zeer weinig aan de vele vele klachten.


Reageer