Op 23 december kreeg ik het bericht dat ik een NS OV Fiets-Dopper had gewonnen bij Wintercity en dat deze zo snel mogelijk zou worden opgestuurd. Na een maand ofzo had ik nog niets ontvangen en belde ik klantenservice. Komt nog, kreeg ik te horen.
Maar er kwam niets. Vandaag, na een halfjaar, nog maar eens gebeld met de klantenservice. Halfuur contact met een medewerker, die me uiteindelijk vroeg een heleboel technische handelingen uit te halen om de ontvangen mail in de chat van de klantenservice te krijgen. Na nog eens een halfuur in de chat kreeg ik van een andere medewerker de missive dat ‘de actie gesloten was’. Actie gesloten? Een bedrijf als NS kan een beloofde bidon niet bij mij bezorgd krijgen?
Toen kreeg ik te horen, in een doorverwijzing na een doorverwijzing, dat ik me moest melden op NS Community. Kende ik het bestaan niet eens van. Ik had al geopperd de tegenwaarde op mijn chipkaart te zetten als het dan echt zo moeilijk is, of een cadeaubon te sturen, of wat dan ook. Nu probeer ik alsnog, hoewel de actie dus gesloten is, de Dopper te krijgen. Zo snel mogelijk.