Skip to main content

Wintercity-prijs niet gekregen

  • 24 June 2024
  • 7 reacties
  • 208 Bekeken

Op 23 december kreeg ik het bericht dat ik een NS OV Fiets-Dopper had gewonnen bij Wintercity en dat deze zo snel mogelijk zou worden opgestuurd. Na een maand ofzo had ik nog niets ontvangen en belde ik klantenservice. Komt nog, kreeg ik te horen.

Maar er kwam niets. Vandaag, na een halfjaar, nog maar eens gebeld met de klantenservice. Halfuur contact met een medewerker, die me uiteindelijk vroeg een heleboel technische handelingen uit te halen om de ontvangen mail in de chat van de klantenservice te krijgen. Na nog eens een halfuur in de chat kreeg ik van een andere medewerker de missive dat ‘de actie gesloten was’. Actie gesloten? Een bedrijf als NS kan een beloofde bidon niet bij mij bezorgd krijgen?

Toen kreeg ik te horen, in een doorverwijzing na een doorverwijzing, dat ik me moest melden op NS Community. Kende ik het bestaan niet eens van. Ik had al geopperd de tegenwaarde op mijn chipkaart te zetten als het dan echt zo moeilijk is, of een cadeaubon te sturen, of wat dan ook. Nu probeer ik alsnog, hoewel de actie dus gesloten is, de Dopper te krijgen. Zo snel mogelijk.

7 reacties

....Zo snel mogelijk.....

Snel antwoord, maar helaas geen Dopper voor jou. Dit is een reiziger helpt reiziger forum, wij hebben helaas geen Doppers. Als de NS klantenservice je niet verder kan helpen houd het, hoe vervelend ook, denk ik op.

Of er moet nog iemand een Dopper hebben voor @Bas Kuit .....?

Misschien @Erryt NS nog ?

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Bas Kuit,

Je bent niet de enige:

Toen is het opgelost door de moderators. Hopelijk kan dat nog steeds. Er zal er binnenkort vast wel een reageren.

Reputatie 7
Badge

Vroeger werd wel eens naar de community verwezen omdat hier af en toe wat meer ervaren mensen van de klantenservice werkten en dan werd wel eens niet zoals meestal stomweg naar de klantenservice verwezen? Dus wellicht kan bijvoorbeeld @Erryt NS iets betekenen?

Ik zal eens navragen of er nog dopper fles ligt. Zou je je gegevens in je profiel willen aanvullen en mij een privébericht willen sturen, Bas Kuit?

Reputatie 7
Badge +3

Mijn NS sokken kreeg ik redelijk snel, maar de gewonnen, toch niet gewonnen overnachting in Utrecht + Spoorwegmuseum nooit gekregen 😉

Hopenlijk kan een moderator wel achterhalen wat er mis gegaan met de dopplers.

Ik heb er nog mee bezig en kan helaas nog geen update geven.

Ik heb helaas al langere tijd niets meer van Bas vernomen. Mocht je dit lezen Bas zou je mij een privébericht willen sturen?

Reageer