Ik probeer in te loggen met het e-mailadres dat bij NS bekend is op NS Wintercity maar krijg een e-mail dat ik geen abbonement zou hebben.
Ik heb Dal Voordeel en zou er dus gebruik van moeten kunnen maken.
Hierover contact gehad met de klantenservice die niet wisten wat ze er mee aan moesten.
Hoe moet ik dan kunnen inloggen?
Bladzijde 1 / 1
Het is helaas ook dit jaar NS weer niet gelukt om de Wintercity goed te implementeren. Er zijn de afgelopen dagen al vele topics gestart met dit onderwerp. Het lijkt alleen te werken met Chrome en u moet hetzelfde emailadres gebruiken als waar u mee bekend bent in MijnNS.
Zie dit topic voor de FAQ.
Het kan zijn dat jouw abonnement niet goed gekoppeld is. Neem nogmaals contact op met NS klantenservice.
@Henkpeetersen ik gebruik Firefox fox op mijn telefoon en geen problemen met wintercity.
Het kan zijn dat jouw abonnement niet goed gekoppeld is. Neem nogmaals contact op met NS klantenservice.
@Henkpeetersen ik gebruik Firefox fox op mijn telefoon en geen problemen met wintercity.
Dit was één van de antwoorden die door Daniël werd gegeven dus tsja.
Ik gebruik Chrome en het e-mailadres wat aan Mijn NS is gekoppeld. Dat is dus het probleem niet.
Hallo
Heel vreemd 1 en 2 december deden het gewoon en vanaf 3 december opent het niet meer .
Vorig jaar zelfde probleem jaar daarvoor ook
Mail gestuurd hierover maar geen reactie
Jammer want het is wel altijd leuk die dagelijkse aanbiedingen
Vriendelijke groet
Botje
Goedemiddag Botje. Wat vreemd dat je er ineens niet meer in komt. Heb je een wijziging aan je persoons- of abbonementsgegevens doorgevoerd in de laaste dagen toevallig?
Zo niet, dan kan het een bug zijn of te maken hebben met overbelasting van de website. Probeer het voor de zekerheid in een andere browser of op een later moment.
Ik kom er ook niet in, ondanks abonnement en bij ns bekende mailadres. Account resetten zou moeten helpen, na drie werkdagen. Die zijn ruim voorbij en ik kom er nog steeds niet in.
Bij mij gebeurt er weer dat ik niet meer mee kan doen aan de winactie van vandaag. Was vorig jaar ook zo.
Er verschijnt dan actie verlopen of je hebt al meegedaan. Terwijl het nog de dag van de winkans is en ik nog niet heb ingelogd die dag. Jammer!
Dus je meldt je aan met een bekend e-mailadres (je Mijn NS gebruikersnaam) en krijgt dan een mail dat je niet mee mag doen?
Eenmaal aangemeld, ga gewoon naar https://wintercity.ns.nl (dus klik vooral niet op de link in mails) en als het goed is (geen cookies verwijderd hebt op je apparaat) ben je er!
Design van die website (zie de scrollbars, ik krijg ze niet weg hoe groot ik het venster ook maak) is al discutabel…
Op 5-12 helaas geen tickets voor Berlijn (kijk maar en niet lachen, best wel actueel!) als je die zou willen of cadeau geven aan iemand anders (wat misschien wel niet zal mogen, strikt persoonlijk zonder reiziger bekend), en ‘vandaag’ ook al geen versierde boom..
Oh wacht, het is ‘vandaag’ nog helemaal geen 6 december (het is 23:50 op pakjesavond)
De ene dag kan ik wel meedoen, de andere dag een blauw scherm na selectie “ga naar vandaag”?
Dus die dag geen kans!
Het is helaas ook dit jaar NS weer niet gelukt om de Wintercity goed te implementeren. Er zijn de afgelopen dagen al vele topics gestart met dit onderwerp. Het lijkt alleen te werken met Chrome en u moet hetzelfde emailadres gebruiken als waar u mee bekend bent in MijnNS.
Zie dit topic voor de FAQ.
Goedemorgen! In Chrome (met mijn MijnNS-mailadres) werkt het bij mij helaas ook niet.
Wat werkt er niet? Waar loop je op vast en hoe ziet dit eruit?
Nadat het al jaren niet lukte om mee te doen, hoopte dat ze het nu eindelijk opgelost zouden hebben, maar helaas..
Je aanmelding is nog niet gelukt. Dat zit zo: als je mee wilt doen, dan is het nodig dat je een NS-abonnement hebt (en dan bedoelen we niet Kids Vrij, zakelijke abonnementen en Studentenreisproduct).
E-mail adres aanpassen, andere browser, PC, laptop, iPhone of Samsung... het haalt allemaal niets uit.
Hoe kan het dat ze dit niet voor elkaar krijgen en dat elk jaar weer (dezelfde?) mensen uitgesloten worden van deelname?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.