Winterefteling ticket voor de bus

• 21 januari 2020
  • 2 reacties
  • 138 Bekeken

Ik heb een vraag, ik heb net kaartjes voor de winterefteling gekocht +trein en bus retour. Maar ik heb alleen een kaartje voor de efteling en de trein. Valt de bus ook onder het trein kaartje?

2 reacties

Reputatie 3

Zo te zien bestaat de bestelling inderdaad uit 2 delen: een toegangsbewijs voor de Efteling en een trein/busticket, die dus zowel in de trein als de bus geldig is.

Het busticket zou je dan in de bus moeten kunnen scannen (onderaan het aparaat waarmee je incheckt zit een barcodescanner), of tonen aan de chauffeur.

Bij de aanbieding staat ook de volgende passage:

Selecteer het aantal tickets dat je wilt hebben. Let op: je trein- en busticket moet je uitgeprint laten zien!

Zo te zien bestaat de bestelling inderdaad uit 2 delen: een toegangsbewijs voor de Efteling en een trein/busticket, die dus zowel in de trein als de bus geldig is.

Het busticket zou je dan in de bus moeten kunnen scannen (onderaan het aparaat waarmee je incheckt zit een barcodescanner), of tonen aan de chauffeur.

Bij de aanbieding staat ook de volgende passage:

Selecteer het aantal tickets dat je wilt hebben. Let op: je trein- en busticket moet je uitgeprint laten zien!

Bedankt voor uw reactie!

Reageer