beantwoord

Wisselen van Datum in "Mijn bestellingen"

• 1 maart 2020
  • 3 reacties
  • 112 Bekeken

Goedendag! Ik heb voor mijn verjaardag een korting gehad voor het reizen in eersteklas. De reservering staat nu te wachten in "mijn bestellingen” tot de bewuste datum van 28 Mrt. Echter, nu wil ik graag een andere datum reizen. Is het mogelijk van datum te wisselen? 

icon

Beste antwoord door bahnrider 2 maart 2020, 01:12

Je zegt het niet zo duidelijk, maar ik neem, net als RB aan, dat je dus pas na 31/3 ermee op reis wilt. Bedenk dan dat als je hem uiterlijk 31/3 ophaalt hij wel als 1e zal worden aangesproken als je daarna de trein gebruikt, ook al is het een kort stukje dat je er zelf niet zo voor bedoeld had. Hetzelfde als al die senioren die weken tevoren alvast hun  keuzedag laden en dan bemerken dat die ook voor dat niet zo bedoelde hele korte reisje wordt aangesproken.

Er zijn overigens nog veel slimmere incheckscreens waar je kan kiezen welke kaart je dan wenst te gebruiken, maar dat is buitenland.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Ik mocht onlangs ook een cadeautje ter ere van mijn verjaardag ontvangen van NS, ik koos de korting bij de Spoordeelwinkel. Na het verzliveren dan de kortingcode werd er aangegeven: je kortingscode is 1 maand geldig na het ontvangen van deze e-mail. Ik neem dan aan dat alle verjaardagcadeau's maar 1 maand geldig zijn en daarna niet meer te gebruiken. Jammer, want ik verwacht niet dat ik deze maand nog met de trein zal reizen.

Reputatie 5
Badge

Je zegt het niet zo duidelijk, maar ik neem, net als RB aan, dat je dus pas na 31/3 ermee op reis wilt. Bedenk dan dat als je hem uiterlijk 31/3 ophaalt hij wel als 1e zal worden aangesproken als je daarna de trein gebruikt, ook al is het een kort stukje dat je er zelf niet zo voor bedoeld had. Hetzelfde als al die senioren die weken tevoren alvast hun  keuzedag laden en dan bemerken dat die ook voor dat niet zo bedoelde hele korte reisje wordt aangesproken.

Er zijn overigens nog veel slimmere incheckscreens waar je kan kiezen welke kaart je dan wenst te gebruiken, maar dat is buitenland.

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Volgens mij kan je die bestelling dan tot uiterlijk 28 maart ophalen (supermarkt, automaat op station) en er dan een dag mee reizen. Bij de eerste incheck na het op je kaart laden wordt hij dan geactiveerd (na 9:00). Vergelijkbaar met een Keuzedag.

Reageer