beantwoord

Wordt de actie van het NS Groepsretour verlengd na 31 augustus?

Dit aangezien de huidige groepsretouren tot oktober 2014 geldig zijn.
icon

Beste antwoord door Sivan NS 23 november 2015, 12:57

Ook dit jaar goed nieuws! Het NS Groepsretour is wederom verlengd, en wel tot eind 2016. De prijs blijft gelijk.

Bekijk origineel

9 reacties

Volgens het antwoord in dit topic wordt het groepsretour voor zover bekend niet voortgezet.
Welkom op het forum jimmy1994!

Mij is nog niet ter ore gekomen dat de actie van het NS Groepsretour wordt verlengd. Mijn advies is om de website de komende tijd even in de gaten te houden.

P.s. Ik heb de titel van je topic aangepast om de vindbaarheid te vergroten.
Voor zover ik het begrijp kan je nog t/m 31 augustus een groepsretour bestellen. Die is 'verzilverbaar' t/m 31 oktober 2014. Betekent dit laatste dat je nog t/m 31 oktober mag reizen met zo'n groepsretour, mits besteld voor 31-8?
Ik ben dit aan het uitzoeken voor je. Zodra ik meer weet zal ik dat communiceren.
Als ik een groepsretour wil bestellen en ik vul de datum van 20 september is, geeft hij aan dat het maximaal tot 12 september kan. Hoe kan dit? Volgens de voorwaarden is de groepsretour geldig tot 31 oktober.
Dat is omdat u e-tickets maar een maand van tevoren kunt bestellen.
Pe_pe schreef:

Dat is omdat u e-tickets maar een maand van tevoren kunt bestellen.

Ah, als dat klopt is mijn eerdere vraag sowieso beantwoordt. Je kan t/m 31-8 groepsretour bestellen, "dus" de actie loopt t/m 30-9. Ik snap dan niet waarom op de NS site over 31 oktober wordt gesproken, ben nog benieuwd naar het antwoord van Susan.
In dit topic staat:
Inge NS schreef:

Goed nieuws: de actie van het NS Groepsretour is verlengd tot 31 december 2015! 🙂 Het bestellen van een Groepsretour met als reisdatum 10 oktober 2014 is dus mogelijk.

Ook dit jaar goed nieuws! Het NS Groepsretour is wederom verlengd, en wel tot eind 2016. De prijs blijft gelijk.

Reageer