beantwoord

Wordt de verzilveringstijd verlengd voor kortingscodes?

• 16 maart 2020
  • 10 reacties
  • 268 Bekeken

Ik heb een kortingscode die geldig is tot en met 31 maart 2020. Inwisselen is nu niet mogelijk.

Wordt de termijn voor het inwisselen verlengd?

icon

Beste antwoord door Russen 16 maart 2020, 22:35

Thanks Rocco! Eindelijk iemand die het begrijpt.

Probleem is voor nu opgelost. De kortingscode heb ik ontvangen via gaslicht.com

Op hun site staat nu aangegeven dat de kortingscodes verlengd worden tot 31 juli 2020 i.v.m. de Corona perikelen. Hulde voor Ben Woldring!!!!

Bekijk origineel

10 reacties

Badge +3

Nee. U kunt het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om de mogelijkheden te bespreken. NS heeft het liefst dat u dat digitaal doet, door met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Houd er rekening mee dat het lang kan duren voordat u een reactie krijgt, aangezien de klantenservice het druk heeft met mensen die dezelfde vraag hebben als u.

Welkom bij de Community, Russen.

Het verzilveren van codes is nog steeds mogelijk. Ook het reizen met de trein is nog steeds mogelijk. De codes worden qua geldigheid niet verlengt. Je kan contact opnemen met onze Klantenservice voor een passende oplossing. Let er wel op dat het momenteel ontzettend druk is en een antwoord even op zich laat wachten. Ik raad je aan om contact op te nemen via Facebook, Twitter of onze Chat aangezien er geen haast bij is.

Beste Denice NS

Hoe kan ik de codes dan verzilveren nu alle uitjes tijdelijk niet beschikbaar zijn?

Chat met NS gaf het volgende antwoord: ze zijn ermee bezig. Eind van de week moet ik opnieuw de vraag aan hen stellen.

Reputatie 7
Badge +3

Beste Denice NS

Hoe kan ik de codes dan verzilveren nu alle uitjes tijdelijk niet beschikbaar zijn?

Chat met NS gaf het volgende antwoord: ze zijn ermee bezig. Eind van de week moet ik opnieuw de vraag aan hen stellen.

U heeft toch al een code? Dit kunt u gewoon verzilveren op de normale manier.

Kortingscode is voor de spoordeel winkel. Dus hoe dan te verzilveren

Reputatie 7
Badge +3

Nieuwe tickets zijn niet te koop in de Spoordeelwinkel, maar als u al een code heeft is deze wel te verzilveren.  https://www.ns.nl/producten/coupon/

Zelf kreeg ik afgelopen weekend een foutmelding bij het openen van de pagina waar deze verzilverd moet worden. Als u dat ook krijgt is dit verhelpen door het verwijderen van alle cookies/browsegeschiedenis. Dat werkte in ieder geval bij mij.

Reputatie 4

Jongens lees even goed. Russen heeft al de woorden “uitjes” en “spoordeel winkel” laten vallen, het gaat dus niet om een couponcode voor een treinkaartje maar kortingscode voor uitjes in de spoordeelwinkel, deze zijn allemaal “Tijdelijk niet beschikbaar” → https://www.ns.nl/spoordeelwinkel

Thanks Rocco! Eindelijk iemand die het begrijpt.

Probleem is voor nu opgelost. De kortingscode heb ik ontvangen via gaslicht.com

Op hun site staat nu aangegeven dat de kortingscodes verlengd worden tot 31 juli 2020 i.v.m. de Corona perikelen. Hulde voor Ben Woldring!!!!

Badge +3

Ik denk dat je dan een nieuwe code krijgt, of zijn die van de Spoordeelwinkel echt (allemaal) geldig gemaakt tot eind juli?

Als dat zo is.. zou ik het niet beter kunnen bedenken! Hoe simpel kan het zijn om een 3 in een 7 te mogen veranderen op een couponcode pagina? :sleepy:

Fijne reis dan later...

Geldig t/m juLi zelfs!!

Dit is de tekst op de site van gaslicht.com

"Let op! In verband met het coronavirus zijn de aanbiedingen in de NS Spoordeelwinkel tijdelijk niet beschikbaar. Om ervoor te zorgen dat u na de coronacrisis alsnog uw uitje kunt kiezen is de inlevertermijn van de kortingscodes verlengd t/m 31 juli 2020."

Of de NS de duur van hun codes van de spoordeelwinkel gaat verlengen weet ik niet. Daar heb ik nog steeds geen antwoord op.

Reageer