beantwoord

Zijn de dat bekend waarop het Magazine Spoor in 2021 uitkomt

• 16 September 2021
  • 9 reacties
  • 114 Bekeken

Het is alweer een tijd gelden dat we het Magazine Spoor in de bus kregen,\. De bonnen zijn niet meer geldig.

En ik zou graag willen weten wanneer de volgende Spoor uitkomt.

We gebruiken altijd de bonnen.

icon

Beste antwoord door Mark NS 16 September 2021, 11:26

Bekijk origineel

9 reacties

De datums in 2021 zijn als volgt: 

SPOOR 1: 26 maart (alleen digitaal)    
 SPOOR 2: 11 juni (digitaal en print)     
 SPOOR 3: 30 juli (alleen digitaal)    
 SPOOR 4: 24 september (alleen digitaal)     
 SPOOR 5: 26 november (digitaal en print)

Het duurt dus nog even voordat er weer één op de mat zal vallen, maar de eerst volgende digitale versie is spoedig beschikbaar. 

Dank je wel voor je snelle antwoord..

Krijgen we bericht als de nieuwe digitale versie beschikbaar is?

Zijn er in de digitale versie ook bonnen te downlaoden?

We laten ons weer verrassen

Is het een idee om de datum van de volgende uitgave data alvast publiceren.

Je zult op dag van publicatie inderdaad een mail ontvangen dat de nieuwe digitale editie beschikbaar is ervan uitgaande dat je hebt aangeven dergelijke acties per mail te willen ontvangen. Daar zullen waarschijnlijk ook wel weer enkele bonnen bij inbegrepen zijn. 

Reputatie 7
Badge +3

De datums in 2021 zijn als volgt: 

SPOOR 1: 26 maart (alleen digitaal)    
 SPOOR 2: 11 juni (digitaal en print)     
 SPOOR 3: 30 juli (alleen digitaal)    
 SPOOR 4: 24 september (alleen digitaal)     
 SPOOR 5: 26 november (digitaal en print)

Het duurt dus nog even voordat er weer één op de mat zal vallen, maar de eerst volgende digitale versie is spoedig beschikbaar. 

Waarbij het wel zo is dat als je hebt aangeven acties zowel per mail als post te willen ontvangen dat je Spoor dan alleen digitaal krijgt, de wens om de print versies dan per post te ontvangen wordt totaal genegeerd.

Heb je alleen post aangegeven krijg je ook echt alleen de print versies en mis je dus de anderen die alleen digitaal zijn. 

Badge +3

Je zult op dag van publicatie inderdaad een mail ontvangen dat de nieuwe digitale editie beschikbaar is ervan uitgaande dat je hebt aangeven dergelijke acties per mail te willen ontvangen. Daar zullen waarschijnlijk ook wel weer enkele bonnen bij inbegrepen zijn. 

De laatste editie is te vinden op https://spoormagazine.ns.nl mocht je daarover geen mails ontvangen.

Badge +3

Waarbij het wel zo is dat als je hebt aangeven acties zowel per mail als post te willen ontvangen dat je Spoor dan alleen digitaal krijgt, de wens om de print versies dan per post te ontvangen wordt totaal genegeerd.

Heb je alleen post aangegeven krijg je ook echt alleen de print versies en mis je dus de anderen die alleen digitaal zijn. 

Dat schijnt opgelost te zijn, dus zolang Post aan staat zou je de papieren versie moeten krijgen (standaard één per adres).

Reputatie 7
Badge +3

Oh, sinds wanneer? Want ik heb zowel post als e-mail aanstaan en al anderhalf jaar geen papieren Spoor meer mogen ontvangen.

Badge +3

Oh, sinds wanneer? Want ik heb zowel post als e-mail aanstaan en al anderhalf jaar geen papieren Spoor meer mogen ontvangen.

Oh, dat weet ik niet maar herinner ik me uit een ander topic (info van een moderator).

Zal mijn instellingen ook eens aanpassen, want ik heb twee accounts (klantnummers) en die staan allebei afgedrukt op het ‘adreslabel’ (achterkant magazine). Dan weten we het eind november :joy:

Edit: Hé dit is verneukeratief, als ik E-mail aan zet gaat Post uit! Kan ik wel alsnog weer aan zetten.

Reageer