beantwoord

Verwijderen van oud forum bericht

Kan ik mijn oude forum bericht laten verwijderen?
icon

Beste antwoord door Iris NS 15 april 2018, 17:20

Begrijpelijk. Ik neem aan dat je de posts in dit topic bedoelt? We verwijderen liever geen posts op dit forum, maar wat ik wel voor je kan doen is dat ik je naam verwijder uit de posts. Vind je dat oké?

Bekijk origineel

12 reacties

Hoi Merten,

Excuses voor de late reactie. Vanwaar wil je een oude forumpost verwijderd zien?
Hoi Iris,

Nou omdat mijn voor en achternaam nu op het internet te vinden zijn, google hits etc.
Begrijpelijk. Ik neem aan dat je de posts in dit topic bedoelt? We verwijderen liever geen posts op dit forum, maar wat ik wel voor je kan doen is dat ik je naam verwijder uit de posts. Vind je dat oké?
Ja dat is voldoende, dank u wel voor uw begrip.
Een fijne dag toegewenst!
Dat topic kan toch gewoon weg ? De naam van TS staat ook in diverse reacties en het voegt niet zoveel toe uiteindelijk.
Iris NS schreef:

Begrijpelijk. Ik neem aan dat je de posts in dit topic bedoelt? We verwijderen liever geen posts op dit forrum, maar wat ik wel voor je kan doen is dat ik je naam verwijder uit de posts. Vind je dat oké?

Als je service wilt verlenen, doe het dan goed.
De voor en achternaam van TS staan nog 6 keer in dat draadje...
Het zal nog niet gebeurt zijn Michiel, beetje geduld haha
Ik heb het aangepast.
Reputatie 6
Badge +2
MvanGelder schreef:

Dat topic kan toch gewoon weg ? (..) het voegt niet zoveel toe uiteindelijk.

Ik ben het helemaal eens met Iris NL dat een topic niet zomaar verwijderd moet worden. De database wordt dan inconsistent omdat een topic wel gecreëerd is maar niet bestaat. De software heeft geen automatisch logboek van topicverwijderingen, dus op zijn minst zou daarvoor een pagina ingericht en handmatig bijgehouden moeten worden. Bovendien is moeilijk vast te stellen of de pagina voor niemand nog interessant is. Vaak zit er wel iets algemeens in een topic, dat dus nog van nut kan zijn. bijdragevandennis
Erryt NS schreef:

Ik heb het aangepast.

Bij het zoeken op Google naar voornaam + achternaam kom ik nog steeds als 2e melding
een bericht van dit forum tegen. Voor iemand (met een weinige voorkomende voor + achternaam) die net zijn baan is verloren, komt dat niet zo leuk over...
Dat is vreemd. Misschien dat dit nog moet worden verwerkt. Ik zal het onder de aandacht brengen.
Ja, dank u wel

Fijne dag toegewenst aan jullie allemaal!

(Ik zie het van de week wel)
Groetjes

Reageer