Skip to main content
beantwoord

correctietoeslag

  • 9 december 2024
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Beste, ik zie op mijn factuur een correctietoeslag omdat ik heb in- en uitgecheckt op hetzelfde perron. Via jullie stroomschema loop ik tegen een muur en kan ik geen aanspraak doen op tegemoetkoming van deze kosten. Graag ontvang ik een formulier waarop ik toelichting kan geven om deze kosten terug te krijgen. mvg 

Beste antwoord door Erryt NS

Hallo annabelwkw en welkom bij de NS Community,

 

Ik kan je geen formulier sturen, maar wel het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen je verder helpen met dit verzoek.

Bekijk origineel

1 reactie

Erryt NS
Moderator
  • Moderator
  • 9403 reacties
  • Antwoord
  • 9 december 2024

Hallo annabelwkw en welkom bij de NS Community,

 

Ik kan je geen formulier sturen, maar wel het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Mijn collega's kunnen je verder helpen met dit verzoek.


Reageer