Vandaag ben ik vanuit Maastricht naar Leiden gekomen. Ik logde in op het portaal en onderweg kwam de controle. Het apparaat dat hij vasthield kon mijn ticket niet lezen, dus dwong hij mij om een elektronisch ticket te kopen. Kan ik restitutie krijgen voor mijn e-ticket nadat ik heb in- en uitgecheckt?
Wat is mijn schuld hierin?
beantwoord
دفعت ثمن رحلتي مرتين
Beste antwoord door Floor NS
Hi Mostafa alkhalaf! Welkom bij de NS Community.
Wanneer je dubbel betaald hebt voor een reis, dan raad ik je aan om even contact op te nemen met de Klantenservice. Dit kan via X, Facebook, de live chat of telefonisch (088 67 21 282). Zorg dat je het betaalkenmerk van de reis met de pinpas en het ordernummer van het e-ticket aan kunt tonen.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.