Skip to main content

geld terug van de reis

  • May 6, 2025
  • 2 reacties
  • 66 Bekeken

goedemiddag, 

Ik heb gisteren gebeld naar de ns dat mijn dagkaart niet werkte en ik moest inchecken met mijn ov wat mij geld kostte. het geld wat ik aan die reis heb uitgeven van 15,00 de medewerker die ik aan de telefoon had zei dat ik dat geld terug kon krijgen. Ik heb vandaag teruggebeld en wordt er gezegd dat ik moet chatten terwijl gisteren tegen mij werd gezegd dat ik moest bellen.. 

maar wat moet ik nu doen want er is geen klantenservice chat

 

2 reacties

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • 25337 reacties
  • May 6, 2025

Het maakt niet zoveel uit maar als u iets moet opsturen kan dat uiteraard niet via de telefoon, wel via X of chat. Als u het rustig uit kunt leggen, is de telefoon vaak handiger. Er zijn. wat meer meldingen dat op 5 mei ,en dat was een feestdag, een geldig kaartje  bij het inchecken of poortje openen niet werkte. Dat kan het geweest zijn.


iMark
Forum|alt.badge.img+3
  • Koploper****
  • 12778 reacties
  • May 6, 2025

Als je naar de pagina https://www.ns.nl/klantenservice?utm_source=forum.ns.nl&utm_medium=referral gaat en naar beneden scrollt zie je ‘chat voor consumenten’. Als je daarop klikt opent het chatvenster.