ik heb op vrijdag 21 feb met de metro gereisd naar station Duivendrecht. Om uit te checken heb ik per ongeluk het paaltje van de IC toeslag gebruikt. Kan ik de extra 1,80 ook terugkrijgen.
Best lastig al die verschillende paaltjes.
Mvg Ab Hoft
ik heb op vrijdag 21 feb met de metro gereisd naar station Duivendrecht. Om uit te checken heb ik per ongeluk het paaltje van de IC toeslag gebruikt. Kan ik de extra 1,80 ook terugkrijgen.
Mvg Ab Hoft
Mvg Ab Hoft
Goedemorgen Ad Hoft,
wat vervelend!
u heeft uw metroreis wel correct betaald door uit te checken bij het metropoortje van het GVB?
ik raad u aan om contact op te nemen met de klantenservice, en de situatie even uit te leggen. Contact opnemen kan bijvoorbeeld telefonisch (24/7 bereikbaar), maar gezien het bedrag is het wellicht beter om een chatgesprek te beginnen via de website.
Hoi
Mag ik er nog een kleine tip aan toevoegen voor als het u nog eens overkomt?
“Je kunt een Toeslag Intercity direct binnen 30 minuten kosteloos annuleren bij de Toeslagzuil op hetzelfde perron als waar je deze hebt gekocht. Een Toeslag Intercity direct als e-ticket kun je niet annuleren.”
Hoi, ik heb momenteel precies hetzelfde probleem ook bij station Duivendrecht. Is het u nog gelukt om de toeslag terug te krijgen?
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.