Tekst door TS verwijderd ivm reeds bestaand topic van
Ik heb niet goed gezocht.
Overigens was mijn vraag wel anders. Ik wacht wel op de mail van de klantenservice met antwoord.
Tekst door TS verwijderd ivm reeds bestaand topic van
Ik heb niet goed gezocht.
Overigens was mijn vraag wel anders. Ik wacht wel op de mail van de klantenservice met antwoord.
Zie:
Ik denk dat er altijd 3 euro wordt terug gegeven, want bij mij was dit ook het geval buiten de spits.
NS mag een gegeven vergoeding volgens mij niet terug eisen.
Bij deze claim is er van het volle tarief uitgegaan van de toeslag. Hier kan je als klant zijnde niets aan doen en je hoeft dus geen actie te ondernemen. Wel mogen wij volgens onze voorwaarden dit te veel uitbetaalde restitutiebedrag terug vorderen als blijkt dat de claim onterecht is ingediend.
9. NS heeft het recht elk restitutieverzoek – vóór dan wel na uitbetaling op juistheid en volledigheid te controleren. NS behoudt zich het recht voor om een toelichting en/of eventuele (nadere) bewijsstukken te vragen
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.