Skip to main content

Op 28-11 om 15.43 met dalurenvoordeel op saldo ingecheckt bij Den Haag Centraal. Hierbij staat: niet in-of uitgecheckt € 10,-

Echter, om 16.07 uitgecheckt bij De Vink en hierbij staat: niet in-of uitgecheckt € 2,10.

Teveel betaalde bedrag van € 10,- teruggeclaimd, maar is afgewezen omdat ik een volledige reis heb gemaakt. Maar, € 12,10 voor een ritje in daluren van Den Haag Centraal naar De Vink klopt niet. 

Het staat nu nog steeds niet goed in de app. 

Hoe krijg ik het teveel aan ingehouden kosten terug?

Reist u op saldo?? Als u op saldo reist moet u contact opnemen met de klantenservice want dan is er iets niet goed gegaan. Indien u op rekening reist dan moet u even de factuur afwachten want waarschijnlijk wordt dit nog wel automatisch gecorrigeerd., Vorige week is er een omvangrijke storing geweest bij het in- en uitchecken. Zie ook andere topics op dit forum.

 

Dit is overigens een reiziger helpt reizigerforum en niet de klantenservice 

 

Voor de NS klantenservice; https://www.ns.nl/klantenservice


Zo te zien reis je op saldo met een daluren abonnement (instaptarief 10 euro), en een reis van Den Haag C - De Vink om 15:43 kost dan inderdaad € 2,10

Die 10 euro (een soort dubbele incheck maar die ontbreekt dus ook als incheck bij de uitcheck op De Vink) is dus onterecht, neem contact op met de Klantenservice (telefoon, chat, social media).


Reageer