11 mei een vertraging gehad van bijna 2 uur. Claim ingediend, 16 mei krijg ik automatisch bericht dat claim is goedgekeurd en ik een bedrag terug krijg, voor een vertraging van 30-59 minuten. Dit klopt niet, want het was > 1uur en zo heb ik het ook ingediend.
Gelijk reactie gemaild naar klantenservice. Paar weken voorbij, geen antwoord. Gebeld op vrijdag 24 mei voor stand van zaken. Krijg te horen dat men een flinke achterstand heeft bij het verwerken van claims en ze nu pas bij claims zijn van eind maart. En dat ik geduld moet hebben.
Vandaag opnieuw gebeld, wederom exact hetzelfde antwoord. Ze zijn pas bij claims van eind maart en ik moet maar geduld hebben en het zal ooit een keertje behandeld worden.
Ik weet het niet hoor, maar is er iets bijzonders eind maart gebeurd dat half Nederland een claim heeft ingediend? Of is dit gewoon een smoes om te zeggen dat het niet opschiet en er te weinig mankracht is?
Heeft iemand die meeleest de mogelijkheid dat dit wat vlotter gaat, of is dit maar gewoon wachten en wachten en wachten, totdat je eindelijk eens aan de beurt bent en een wopping 2 euro extra terug krijgt gestort oid?