Skip to main content
beantwoord

uitstel betaling

  • 20 augustus 2023
  • 6 reacties
  • 280 Bekeken

Kan ik bij eerste keer kaartje vergeten te betalen de factuur kwijtgescholden krijgen?

Beste antwoord door Vareo

Wat bedoelt u precies? Heeft u een boete/correctie gekregen omdat u niet ingecheckt was? In dat geval dient u contact op te nemen met klantenservice. Kwijtschelding is echter geen recht maar een gunst. Het kan zijn dat het u niet toegekend wordt.

Bekijk origineel

6 reacties

Vareo
Forum|alt.badge.img
  • Koploper*
  • 4220 reacties
  • Antwoord
  • 20 augustus 2023

Wat bedoelt u precies? Heeft u een boete/correctie gekregen omdat u niet ingecheckt was? In dat geval dient u contact op te nemen met klantenservice. Kwijtschelding is echter geen recht maar een gunst. Het kan zijn dat het u niet toegekend wordt.


*Afbeelding verwijderd door moderator vanwege persoonlijke gegevens.


Tiffany sinester schreef:

*Afbeelding verwijderd door moderator vanwege persoonlijke gegevens.

Ik ben vergeten mijn  Bankrekening door te strepen betekend dat dan dat jullie het hebben gezien en afgehandeld 


Vareo schreef:

Wat bedoelt u precies? Heeft u een boete/correctie gekregen omdat u niet ingecheckt was? In dat geval dient u contact op te nemen met klantenservice. Kwijtschelding is echter geen recht maar een gunst. Het kan zijn dat het u niet toegekend wordt.

Ja k heb zojuist gebeld en ze zeggen dat ik dus een screenshot moest turen dat het betaald is omdat ik dus in mijn betaling kenmerk een cijfer had gemist 


 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • 13875 reacties
  • 14 november 2023
Tiffany sinester schreef:
Vareo schreef:

Wat bedoelt u precies? Heeft u een boete/correctie gekregen omdat u niet ingecheckt was? In dat geval dient u contact op te nemen met klantenservice. Kwijtschelding is echter geen recht maar een gunst. Het kan zijn dat het u niet toegekend wordt.

Ja k heb zojuist gebeld en ze zeggen dat ik dus een screenshot moest turen dat het betaald is omdat ik dus in mijn betaling kenmerk een cijfer had gemist 

Je bent nu op een openbare reizigers-helpen-reizigerscommunity

 Wij kunnen hier niet bij klantgegevens en hebben niets aan jouw screenshot. Je kunt deze via de chat, DM (X) of PB (Facebook) sturen.


Reageer