beantwoord

uitstel betaling

  • 20 August 2023
  • 6 reacties
  • 237 Bekeken

Kan ik bij eerste keer kaartje vergeten te betalen de factuur kwijtgescholden krijgen?

icon

Beste antwoord door Vareo 20 August 2023, 15:26

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge

Wat bedoelt u precies? Heeft u een boete/correctie gekregen omdat u niet ingecheckt was? In dat geval dient u contact op te nemen met klantenservice. Kwijtschelding is echter geen recht maar een gunst. Het kan zijn dat het u niet toegekend wordt.

*Afbeelding verwijderd door moderator vanwege persoonlijke gegevens.

*Afbeelding verwijderd door moderator vanwege persoonlijke gegevens.

Ik ben vergeten mijn  Bankrekening door te strepen betekend dat dan dat jullie het hebben gezien en afgehandeld 

Wat bedoelt u precies? Heeft u een boete/correctie gekregen omdat u niet ingecheckt was? In dat geval dient u contact op te nemen met klantenservice. Kwijtschelding is echter geen recht maar een gunst. Het kan zijn dat het u niet toegekend wordt.

Ja k heb zojuist gebeld en ze zeggen dat ik dus een screenshot moest turen dat het betaald is omdat ik dus in mijn betaling kenmerk een cijfer had gemist 

 

Reputatie 7
Badge +3

Wat bedoelt u precies? Heeft u een boete/correctie gekregen omdat u niet ingecheckt was? In dat geval dient u contact op te nemen met klantenservice. Kwijtschelding is echter geen recht maar een gunst. Het kan zijn dat het u niet toegekend wordt.

Ja k heb zojuist gebeld en ze zeggen dat ik dus een screenshot moest turen dat het betaald is omdat ik dus in mijn betaling kenmerk een cijfer had gemist 

Je bent nu op een openbare reizigers-helpen-reizigerscommunity

 Wij kunnen hier niet bij klantgegevens en hebben niets aan jouw screenshot. Je kunt deze via de chat, DM (X) of PB (Facebook) sturen.

Reageer