beantwoord

€15 korting niet ontvangen!?

  • 20 July 2022
  • 6 reacties
  • 112 Bekeken

mijn abonnementskorting niet ontvangen!?

icon

Beste antwoord door mrfreeze 20 July 2022, 10:43

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +3

Hoi vlo,

Je geeft niet veel informate, maar blijkbaar is er korting beloofd, maar heb je deze niet gekregen?

Met dit soort dingen kunnen we je hier op de community helaas niet helpen. Neem contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.

Als dit gaat om het Dal Voordeel abonnement, wat voor je is verlengd voor nog een jaar, maar met 15 euro korting, dan wordt meestal eerst (als we al dicht bij de verlengdatum zitten) het volledige bedrag afgeschreven. Binnen 30 dagen krijg je dan alsnog de korting teruggestort op de bij ons bekende IBAN.

GOEDENMIDDAG,

helaas, de klantenservice doet hier niets mee, meerdere malen gebeld, kan niet of wil niet

los het op svp

email kan niet, lekker handig

Reputatie 7
Badge +3

Hoi Frustratie,

Waar doet de klanteNService niks mee? Wat moet er opgelost worden? Iets meer informatie is voor ons wel handig ...

Goedemiddag Frustratie. Mijn collega heeft je in october vorig jaar aangeboden om mee te kijken met jouw situatie, waar je destijds ook al een topic over hebt aangemaakt.

Je hebt echter nooit gereageerd op dat aanbod noch het gevraagde privébericht gestuurd. Ik vind het dan ook erg jammer dat je deze reactie plaatst.

hallo,

ik was er even helemaal klaar mee, zo vaak gebeld, heb deze reactie niet meegekregen, had het even losgelaten

Reageer