beantwoord

2 kaartjes voor 1 dag

  • 7 februari 2017
  • 2 reacties
  • 129 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb vandaag via internet een kaartje Heerhugowaard-Utrecht gekocht voor EUR 24,20.
Een E-ticket voor de bouwbeurs met 20% korting.
Ik had het kaartje tijdens het boeken kunnen downloaden en printen, maar dit mislukte.
Omdat ik een kaartje nodig had heb ik er vervolgens nog een besteld van EUR 24,20.
Exact hetzelfde kaartje (datum, naam, initialen, geboortedatum).
Vervolgens zag ik in mijn mailbox dat daar een mail van de NS in stond om het eerst bestelde ticket alsnog te downloaden en te printen.
Ik heb dus 2 exact dezelfde kaartjes voor 1 persoon op dezelfde dag.
Kan ik mijn geld van een kaartje nu terugkrijgen? Een kaart is toch voor de hele dag geldig.
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 februari 2017, 21:27

U kunt ook even bellen met de ns www.ns.nl/klantenservice/contact of een berichtje sturen via social media (twitter/facebook) Misschien kunnen ze iets voor u betekenen. Via het forum duurt het meestal wat langer.
Bekijk origineel

2 reacties

U kunt ook even bellen met de ns www.ns.nl/klantenservice/contact of een berichtje sturen via social media (twitter/facebook) Misschien kunnen ze iets voor u betekenen. Via het forum duurt het meestal wat langer.
Welkom op het NS Serviceforum dpankras,

Laat je ons weten of het gelukt is om je geld terug te krijgen?

Reageer