beantwoord

aanschaf keuzedagen op een voordeelurenkaart

• 22 september 2018
  • 3 reacties
  • 135 Bekeken

Ik ben nu al een week bezig om dit te regelen , eerst drie dagen op verschillende tijden proberen te bellen, daarna via facebook. maar na een reactie , hoor ik helemaal niets .
Hoe kom ik in hemelsnaam aan mijn keuzedagen ?De service winkel kan helemaal niets doen en verwijst mij naar de klantenservice . help !!
icon

Beste antwoord door Denice NS 22 september 2018, 17:28

Hi marlwijk. Welkom bij de Community.

Wat vervelend dat contact opnemen zoveel moeite kost! Ik heb van mijn collega's begrepen dat het op dit moment telefonisch niet zo druk is. Onze Facebook inbox is echter nog overvol. Daar kan een reactie enige tijd op zich laten wachten. Mijn dienst zit er op dit moment op. Mocht je wederom niemand kunnen bereiken laat het dan hier weten dan pakt een collega je bericht morgen verder op!
Bekijk origineel

3 reacties

Hi marlwijk. Welkom bij de Community.

Wat vervelend dat contact opnemen zoveel moeite kost! Ik heb van mijn collega's begrepen dat het op dit moment telefonisch niet zo druk is. Onze Facebook inbox is echter nog overvol. Daar kan een reactie enige tijd op zich laten wachten. Mijn dienst zit er op dit moment op. Mocht je wederom niemand kunnen bereiken laat het dan hier weten dan pakt een collega je bericht morgen verder op!
Ja hoor , het is mij gelukt om het telefonisch te regelen !
bedankt
Reputatie 7
Badge +3
Ja hoor , het is mij gelukt om het telefonisch te regelen !
bedankt

Dankjewel voor de terugkoppeling. Veel plezier met de keuzedagen 🙂

Reageer