beantwoord

abonnement niet toevoegen aan ov chip

  • 29 May 2023
  • 6 reacties
  • 770 Bekeken

waarom kan ik geen dal voordeel op saldo met keuzedagen toevoegen aan mijn persoonlijke ov chipkaart?

Staat ERROR MW in rode letters onder nummer van ov chipkaart

icon

Beste antwoord door Aurora NS 30 May 2023, 11:50

Bekijk origineel

6 reacties

Hoi klavertje4, en welkom op de NS Community. 

Wat balen dat het bestellen van je abonnement niet lukt. Je kan hiervoor contact opnemen met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken. Helaas kunnen we hier niet bij je gegevens.

Ok, dank. Ik heb nog wel een vraag, misschien ligt het probleem hiermee samen.

Ik had begrepen dat alle flex abonnementen op een nieuwe ov chipkaart moeten omdat deze niet op een persoonlijke (bestaande) kunnen.

Als dit zo is kan het dan zijn dat het dal voordeel op saldo met keuze dagen, die ik wil bestellen,   toch een flex abonnement is? Terwijl ik gehoord had dat het geen flex abonnement was.

Ik hoop dat je een antwoord weet op deze toch ingewikkelde vraag.

groetjes

Een Dal Voordeel abonnement met Keuzedagen is een abonnement op saldo, dus geen NS Flex abonnement.

Als je hier kijkt kan je kiezen voor NS Flex, of Op Saldo. Alleen bij de laatste optie zijn de Keuzedagen beschikbaar.

Badge +3

Hoe lang is de kaart nog geldig, en staat er niet al een Flex abonnement op?

De kaart moet nog een paar maanden geldig zijn, en een Flex abonnement kan je verwijderen via https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/online-beeindigen

Hee, ik heb het zelfse probleem. met zelfde error code. Ik kan het dal voordeel abonnement niet op mijn kaart zetten. hij is iets meer dan 11 maanden nog geldig. 

groetjes Iris

Reputatie 6
Badge +2

Hey Iris1 en welkom bij de NS Community! 

Je kunt nog even proberen of de bestelling wel lukt met een nieuwe OV-chipkaart (die krijg je er gratis bij). Mocht je het liever op de huidige kaart willen, raad ik je ook aan om even contact op te nemen met de klantenservice om te kijken waar dit aan ligt.

Reageer