beantwoord

Abonnement opzeggen

• 3 september 2018
  • 6 reacties
  • 197 Bekeken

Ik wil mijn abonnement opzeggen maar heb geen idee waar dit kan, kan iemand mij hierbij helpen?
icon

Beste antwoord door Trein-D 3 september 2018, 19:59

Je kan daarvoor het beste bellen naar het nummer 030-7515155 optie 2.

Let alleen wel op dat je (nadat een medewerker jou abonnement heeft opgezegd) je nog wel met je chipkaart nog een keer langs een NS automaat moet lopen om het afgezegde product (je opgezegde abonnement) nog wel moet ophalen (bevestigen) bij de kaartautomaat.

Nog vragen verder? 🙂
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge
Je kan daarvoor het beste bellen naar het nummer 030-7515155 optie 2.

Let alleen wel op dat je (nadat een medewerker jou abonnement heeft opgezegd) je nog wel met je chipkaart nog een keer langs een NS automaat moet lopen om het afgezegde product (je opgezegde abonnement) nog wel moet ophalen (bevestigen) bij de kaartautomaat.
Nog vragen verder? 🙂
Ik had al gebeld maar ze namen niet op helaas, vandaar dat ik het zo even probeeerde. Toch bedankt voor je reactie! Ik zal morgen nog een keer bellen.
Reputatie 7
Badge
Ik had al gebeld maar ze namen niet op helaas, vandaar dat ik het zo even probeeerde. Toch bedankt voor je reactie! Ik zal morgen nog een keer bellen.
Nee maar soms (als het druk is) moet je even wachten voordat je aan de beurt bent.
Je kan namelijk 24 uur per dag bellen naar de NS klantenservice.
Oke dankjewel! Ik probeer het zo nog een keer.
Reputatie 7
Badge
Oke dankjewel! Ik probeer het zo nog een keer.
Ja doe dat maar beste kulliegirlie. Mocht je nog vragen hebben dan mag je die gerust stellen hoor.
Veel succes. 😉
Badge +3
Via Live Chat, Twitter of Facebook kan ook, zie deze pagina en later op de avond is het aan de telefoon meestal rustiger en wordt je snel geholpen.

Ze hebben het erg druk met nieuwe studenten, Flex en wat andere zaken dus via Twitter lukt het ze ook niet om binnen 15 minuten te antwoorden.

Reageer