beantwoord

Achterstand NS

• 27 december 2016
  • 7 reacties
  • 361 Bekeken

Ik heb de NS via de website een vraag gesteld en wacht al 28 werkdagen op een antwoord.
Wanneer krijg een antwoord op mij vraag ipv de automatisch gegenereerde reacties met de verklaring "sorry ... achterstand"?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 27 december 2016, 21:35

Welkom op het NS Serviceforum Tre1ntje. Ik kijk het graag voor je na. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen met NAW-gegevens, geboortedatum en mailadres. Ondanks dat het beantwoorden van een mail soms wat langer kan duren is 28 dagen wel heel lang.

EDIT: Geen privébericht ontvangen van TS
Bekijk origineel

7 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Tre1ntje. Ik kijk het graag voor je na. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een privébericht sturen met NAW-gegevens, geboortedatum en mailadres. Ondanks dat het beantwoorden van een mail soms wat langer kan duren is 28 dagen wel heel lang.

EDIT: Geen privébericht ontvangen van TS
Reputatie 7
Badge +3
Dus 28 dagen is al lang?
Wat is 3 maanden dan? Want zo lang wacht ik al op een antwoord nav mijn bezwaar op een GTBV afwijzing, was eind september via het contactformulier verstuurd.
En ik ben niet enige die al lang wacht.
https://forum.ns.nl/geld-terug-vertraging-36/de-actuele-verwachte-reactietijd-op-vraag-via-contactformulier-mbt-gtbv-29987/index1.html#post189980
Herzieningen van claims hebben inderdaad een flinke achterstand. Dat dit niet wenselijk is lijkt me duidelijk.
Reputatie 7
Badge +3
Dat niet wenselijk vind ik nog zwak uitgedrukt. De oorspronkelijke claim die via Mijn NS was ingediend is al verdwenen uit mijn account. Zelf moet je je claim binnen 3 maanden na reisdatum indienen, maar NS mag over een herziening wel langer doen?
En op de website staat aangegeven reactie binnen 5 dagen, zet er dan een meer reeele indicatie bij. Of ga weer terug naar situatie dat zo'n bezwaar tegen een GTBV afwijzing gewoon via het forum kan worden behandeld.
We zijn bezig verbeteringen door te voeren. Zou je mij in een privébericht jouw claimnummer willen sturen? Dan kijk ik de status na.
Reputatie 7
Badge +3
Dank je Klaas-Jan, privébericht zojuist verzonden.
Zo vlak voor het einde van het jaar is de claim dan toch nog herzien. Hopelijk in 2017 minder claims :8

Reageer