beantwoord

Adres wijzigen post NS

  • 3 januari 2017
  • 4 reacties
  • 227 Bekeken

Ik ben verhuisd, maar de post van de NS verschijnt nog bij mijn oude huisadres. Waar kan ik dit wijzigen?
icon

Beste antwoord door Tochjo 3 januari 2017, 09:01

Dat kunt u eenvoudig doen via Mijn NS. Als u daar naar Mijn gegevens gaat, dan vindt u onderin het blokje Persoonsgegevens een link Verhuizing doorgeven.

U kunt het natuurlijk ook via de klantenservice doen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat het meerdere weken kan duren voordat een wijziging per contactformulier of post verwerkt is.
Bekijk origineel

4 reacties

Badge +3
Dat kunt u eenvoudig doen via Mijn NS. Als u daar naar Mijn gegevens gaat, dan vindt u onderin het blokje Persoonsgegevens een link Verhuizing doorgeven.

U kunt het natuurlijk ook via de klantenservice doen. Dat gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook. Op deze pagina vindt u daarnaast nog andere contactmogelijkheden, zoals een contactformulier en het postadres, maar houdt u er rekening mee dat het meerdere weken kan duren voordat een wijziging per contactformulier of post verwerkt is.
Hallo Floor26 en welkom op het NS Serviceforum,

Laat je ons weten of het gelukt is?
Dankjewel! Helaas had ik geen account, maar het is gelukt door te bellen met de Klantenservice:).
Fijn om te lezen.

Reageer