beantwoord

adreswijziging

• 7 maart 2018
  • 1 reactie
  • 286 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoe kan ik een waterdichte adreswijziging doorgeven? Er staat een foutief adres in de administratie van NS, gekoppeld aan mijn abonnement. Ik heb het niet over het aanmaken van een account bij 'mijn NS'. Daar moet je je helemaal opnieuw voor aanmelden, los van je abonnement. Ik heb er eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in dat de computer zo'n nieuw bestand koppelt aan de 'oude' gegevens. Hoe weet ik zeker dat dat wel gebeurt en er dus geen belangrijke post aangaande het abonnement naar het oude adres blijft gaan? Ja, dat getuigt van een flinke dosis paranoia, maar ik heb inmiddels genoeg meegemaakt met 'het systeem dat iets niet kan zien', etc. bij allerhande bedrijven om zeer wantrouwend te zijn...
icon

Beste antwoord door Arnold NS 7 maart 2018, 15:54

Hallo enweereenaccountofjewiltofniet en welkom op het NS Forum!

Een adreswijziging kun je zelf in je Mijn NS account doen of laten doen door de klantenservice. Zij zijn het snelst te bereiken per telefoon (030 751 51 55), chat, Twitter (NS_online) of Facebook.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo enweereenaccountofjewiltofniet en welkom op het NS Forum!

Een adreswijziging kun je zelf in je Mijn NS account doen of laten doen door de klantenservice. Zij zijn het snelst te bereiken per telefoon (030 751 51 55), chat, Twitter (NS_online) of Facebook.

Reageer