beantwoord

Afhandelingstermijn gestolen fiets

  • 18 November 2022
  • 2 reacties
  • 150 Bekeken

De fiets van mijn vrouw is op 31 oktober 2022 gestolen uit de met camera's bewaakte fietsenstalling van de NS bij Amersfoort Schothorst. Op aangeven van de NS is alles (4 sleutels en alle ingevulde formulieren) aangetekend verstuurd op 1 november en op 3 november door NS ontvangen. Daarna niets gehoord. Vanmorgen gebeld met NS en mij is verteld dat het hoofdkantoor niet bereikbaar is. Ook is geen afhandelingstermijn bekend. Mijn vraag: welke afhandelingstermijn staat er maximaal voor uit NS bewaakte stallingen ontvreemde fietsen?

icon

Beste antwoord door Laura NS 18 November 2022, 13:41

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Het antwoord op die vraag ga je hier ook niet krijgen. Lees net op twitter dat een afhandeling van een vrij simpele stakings-claim inmiddels al zo'n 5 maanden duurt. 

 

Personeelstekort wordt zo te zien steeds nijpender. Ik denk dat u geduldig moet afwachten.

Ten eerste wat naar dat dit zo is voorgevallen. En vervelend dat je al wat langer wacht. Momenteel zijn ze bezig meer personeel op de afdeling te werven, die dit soort poststukken afhandelt. Voor nu staat er ongeveer een maand voor. Mijn excuus voor dit ongemak!

Reageer