beantwoord

Afmelden van de nieuwsbrief

• 8 september 2015
  • 3 reacties
  • 512 Bekeken

Hallo,

Ik krijg regelmatig de nieuwsbrief van de NS, maar ik woon tegenwoordig in Frankrijk. Ik wil dus afmelden, maar als ik de "afmelden" link volg, dan is het "momenteel niet mogelijk om mij af te melden", dus al maanden lang momenteel niet mogelijk.
Hoe kan ik mij afmelden van deze nieuwsbrief?
Alvast badankt,
Sarah J.
icon

Beste antwoord door Charon NS 14 september 2015, 19:43

Na het uitwisselen van gegevens in een privégesprek ontvangt Sarah J. geen nieuwsbrieven meer van ons!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 1
Badge
afh van welke mail je hebt: als ''ongewenst'' aanklikken, bvb google heeft dan een service die het voor je doet. Of tenminste verdwijnt het dan in de spam.
Badge
Beste Sarah J., welkom op het forum! Jammer om te lezen dat het nog niet gelukt is je af te melden voor onze nieuwsbrief. Dit kun je normaal doen via de 'afmelden' knop in de mail, maar ook dit lijkt bij jou niet te werken. Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin je e-mailadres en persoonlijke gegevens (naam, adres, woonplaats)? Dan zorg ik dat je geen mailtjes meer van ons ontvangt. 🙂 Je stuurt een privébericht door op mijn gebruikersnaam te klikken en te kiezen voor 'stuur bericht'.
Badge
Na het uitwisselen van gegevens in een privégesprek ontvangt Sarah J. geen nieuwsbrieven meer van ons!

Reageer