beantwoord

Afwijzing aanvraag restitutie na vergeten check in / uit

• 16 juli 2019
  • 3 reacties
  • 318 Bekeken

Aan andere berichten te zien ben ik niet de enige dit dit overkomt. Het wordt echter nog absurder.

1) Ik krijg een melding dat ik mischien een check in / uit gemist heb (hoe kreeg ik dan het poortje open?)

2) Ik zie in mijn NS dat ik op terugreis 'niet ingecheckt' ben

3) Ik vraag restitutie aan

4) Ik ontvang een Bevestiging aanvraag restitutie na vergeten check in / uit

5) Ik ontvang een Afwijzing aanvraag restitutie na vergeten check in / uit. Zogenaamd is de incheck toch terug te vinden

6) Mijn NS geeft noch steeds aan dat ik vergeten ben in te checken en in plaats van Euro 4.50 wordt Euro 20 in rekening gebracht

7) In afwijzing staat neem contact op met onze medewerkers van NS Klantenservice via telefoonnummer 030 - 751 51 55

😎 Medewerkers van Klantenservice kunnen mij niet helpen en vragen mij een topic aan te maken in Community...

Kafka?
icon

Beste antwoord door Thom 16 juli 2019, 17:48

Wij hebben ook last van Verwandlung als Klantenservice dit niet kan oplossen. Het handigste is om het nog een keer te proberen. Alle medewerkers zijn gelijk, maar ze benaderen das Prozess wel eens verschillend. ;-)
U kunt Klantenservice ook via de sociale media bereiken, dat gaat vaak sneller.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Wij hebben ook last van Verwandlung als Klantenservice dit niet kan oplossen. Het handigste is om het nog een keer te proberen. Alle medewerkers zijn gelijk, maar ze benaderen das Prozess wel eens verschillend. ;-)
U kunt Klantenservice ook via de sociale media bereiken, dat gaat vaak sneller.
Dag WimWeeres en welkom op onze Community!

Wat spijtig om te lezen dat je heen en weer wordt geslingerd tussen onze kanalen. Kan je mij een priv├ębericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, OV-chipkaartnummer en e-mailadres? Dat kan door op over mijn foto te hoveren met je muis en dan rechtsboven op de envelop te klikken. Ik zie je reactie tegemoet!
Ik heb helaas geen bericht mogen ontvangen van WimWeeres. Dus ik sluit bij deze het topic voor nu af, mocht ik alsnog de gegevens ontvangen dan zal ik de terugkoppeling hier plaatsen, indien het mogelijk is.

Reageer